Hvordan ligger dere an med vekta jenter?

33 uker i morgen og opp 14kg hittil :) ikke lagt på meg andre steder enn magen heldigvis!

33 uker i morgen og opp 14kg hittil :) ikke lagt på meg andre steder enn magen heldigvis!

Jeg er 32 uker i morgen, og har lagt på meg 13. Men har også nesten bare lagt på meg på magen, er ikke det rart? Hvor har vi gjort av resten? Jeg har selvsagt også fått litt større rumpe og lår, men ikke noe noen reagerer på. Og har heller ikke noe synlig vann i kroppen. Jeg trodde ikke jeg kom til å legge på meg så mye, og har ikke spist usunt eller ekstremt mye, men selvsagt trent mindre enn vanlig. Pussige greier.

Fra uke 30 så skal man legge på seg 500g i uken leste jeg :P
Jeg er 33 uker i dag, og har gått opp akkurat 500g fra forrige uke..Haha.. om det blir sånn, da vet jeg jo sluttvekten, hvis ikke vannet kommer og tar meg :/

33+2 og opp 6,5kg nå. Her og er det kun magen (og puppene :p) som har vokst :) Stemmer det med 500g i uka blir vel sluttvekta på +10kg :)

32+5 og 11 kg.. det går vel bare oppover...

Jeg er 30+3 og har lagt på meg fire tusen kilo!!!

I uke 33 nå og er -4 kg. raste ned i vekt de første 6 månedene, men har heldigvis snudd sakte men sikkert de siste månedene nå :) var på -7 kg på det verste....

Jeg er 32 uker i morgen, og har lagt på meg 13. Men har også nesten bare lagt på meg på magen, er ikke det rart? Hvor har vi gjort av resten? Jeg har selvsagt også fått litt større rumpe og lår, men ikke noe noen reagerer på. Og har heller ikke noe synlig vann i kroppen. Jeg trodde ikke jeg kom til å legge på meg så mye, og har ikke spist usunt eller ekstremt mye, men selvsagt trent mindre enn vanlig. Pussige greier.

Jeg har ikke vært flink med maten, men likevel har jeg ikke gått opp så mye som jeg fryktet. Men vil ikke tenke for mye på vekten, det viktigste er jo at baby har det bra, så kan jo ikke akkurat slutte å spise :p

Jeg er 30+3 og har lagt på meg fire tusen kilo!!!

Hahah, føles sånn her også. Føler meg tung og lubben, men har ikke gått opp så mange fysiske kilo. Har byttet ut all muskelmasse med fett i allefall :p

30 uker på opp 13 kg. Er ikke rart man er sliten med så mye ekstra vekt, særlig når man var stor fra før..

31 uker og opp 2 kg

Jeg svinger litt, i dag tidlig veide jeg 1,3 mindre enn startvekt. Hadde mer enn nok ++ fra før, men kan love at jeg føler meg tyngre nå. Er nok noe med forskyvi tyngdepunkt i kroppen også.

30+2 stoppa på 8.5kg opp.
er 1.69 cm og veier nå 65, synes ikke det er noe ille i det heletatt.. mfn merker lårene begynner å bli store nå -legger seg på lår og mage det som kommer!

Uke 35+6, gått opp 16 kg. Føler meg gigantisk. Men veit det er hode som tuller med meg. Er bare ikke vant med noen ekstra kilo på kroppen. Kommer noe fint ut av det da <3

Back
Topp