Hvordan ligger dere an med vekta jenter?

Er så mange av dere som har vært / er så flinke med å ikke gå opp så mye. :) Jeg har ikke vært så flink ser jeg på vekta, og kroppen har blitt for slapp. I mai kan jeg iallefall begynne å trene hardt igjen :)
Jeg synes ikke du skal tenke på hva andre gjør :-) Vi bærer fram et barn, det er helt fantastisk! Alle er forskjellige :-) Jeg har lagt på meg 12 kilo siden første graviditeten min i 2009.. Har masse "bulker" her og der, men to (snart tre) fantastiske barn :-D ;-)

Er så mange av dere som har vært / er så flinke med å ikke gå opp så mye. :) Jeg har ikke vært så flink ser jeg på vekta, og kroppen har blitt for slapp. I mai kan jeg iallefall begynne å trene hardt igjen :)

jeg går lange turer hver dag, spiser variert og sunt men har fortsatt gått opp minst 8kg (ei stund sia jeg har veid meg).. regner med det er rundt 10 nå :p

Ligger å vipper rundt startvekten nå. litt over en dag, litt under en annen dag. Gikk ned 5-6 kg første 6-7 ukene. Men er den "lave" vekten som jeg sa til jm første gang. Så for dei har jeg gått opp 5 kg nå. Men er veldig overvektig, så prøver å begrense vektoppgangen mest mulig. Skal på vekstkontroller på grunn av min vekt. Så gale er det :-P hehe. Og høye symfysemål etter uke 24. Men da var jeg allerede henvist til vekstkontroll. Men har ikke fått før 18 feb. Som er i uke 32 for meg.

Det gleder meg meg til også.. har da gått opp 10-11 kg hittil..

Er 30+2 og har gått opp 4 kg. Er overvektig fra før så er fornøyd :) Ser på journalen med førstemann at jeg hadde gått opp dobbelt så mye på samme tid sist :p

Er i uke 32 og opp 8kg. Gikk opp 20kilo med første (er tynn fra før), så syns 8kg er lite til å være så langt på vei:/ men har ikke tid til å sitte så mye denne gang som sist;) så håper det er grunnen til lite oppgang.

29+3 idag, og på kontroll torsdag hadde jeg gått opp 8,5 kg fra 55 ved start! Synes det høres mye ut, men ser jo at det er bare magen og puppene egentlig og ikke lagt på meg stort andre steder. Uansett vekt, blir det verdens søteste baby ut av det hele:D

Tror nok det har blitt ca 11 kg på snart 31 uker..

Har gått opp 7,5 kg og er 28+1. :)

31+2 og fortsatt 10,5 kg.. heldigvis bremset opp de siste ukene..

Ligger på ca 5 kg fortsatt :o stor forskjell fra sist jeg gikk gravid. Og denne gangen burde jeg gå opp ihvertfall 13-14 kg!

32+2 og 12 kg !!! Har heldigvis roet seg ned nå.. Håper virkelig ikke jeg går så mye opp nå de neste ukene !

31+4 og kryper fortsatt oppover! 8,5kg opp nå :)

Back
Topp