Hvordan ligger dere an med vekta jenter?

gikk på vekta som jeg brukte før jeg ble gravid.. viste at jeg har gått opp 7kg.. er 25+3 idag.
har også begynt å utvikle seg strekkmerker på ene puppen..
Oppdaget prutselig her en dag at jeg hadde fått strekkmerker på undersiden av puppene.. kunne ikke brydd meg mindre ;-) har sikkert vært der en stund, men jeg har ikke sett dem..!
 
Oppdaget prutselig her en dag at jeg hadde fått strekkmerker på undersiden av puppene.. kunne ikke brydd meg mindre ;-) har sikkert vært der en stund, men jeg har ikke sett dem..!

hehe :) kan ikke si jeg bryr meg så mye om det heller, skjønte bare ikke hvorfor det klødde sånn :) har kjempe mye strekkmerker etter at jeg pluttselig skulle vokse som 13'åring.. så tror ikke det er noen fare
 
hehe :) kan ikke si jeg bryr meg så mye om det heller, skjønte bare ikke hvorfor det klødde sånn :) har kjempe mye strekkmerker etter at jeg pluttselig skulle vokse som 13'åring.. så tror ikke det er noen fare
Neida.. håper jeg slipper på magen bare.. har endel på lårene fra puberteten..
 
Er 26+2 og gått opp 0,5-1kg ca :)
 
Var hos jordmor idag og hadde da gått opp 6 kilo:) er 28 uker
 
+6 kg. Er i uke 28, og ble veid akkurat på dagen 28 uker.
 
26+6, og har gått opp 15 kg :-o Har lett for å legge på meg om jeg ikke er supernøye med kosten, og det har jeg ikke vært i det siste. Heldigvis går går vekten saktere oppover nå enn i starten.
 
26+6, og har gått opp 15 kg :-o Har lett for å legge på meg om jeg ikke er supernøye med kosten, og det har jeg ikke vært i det siste. Heldigvis går går vekten saktere oppover nå enn i starten.

jeg har vanskelig for å legge på meg, men har kommet opp i ca 8kg selv..
er 25+5.. spørs vel hvor mye man har på kroppen fra før av også da, om det blir ubehagelig/tungt eller ikke! fortsetter jeg i samme tempoet med kiloene så blir værtfall jeg stooor! 5kg siden nyttår :eek:
 
29+3 og 10 kg opp
 
I dag 29+0 veide jeg 93kg. 10kg opp.
 
Back
Topp