Uke 24+3.
Har gått opp 3 kg. Burde ha lagt på meg mer...
har du veldig lav vekt ifht lengde siden du mener du burde gått opp mer?
er jo ikke slik at alle går opp like mye.. så om babyen utvikler seg normalt er det jo ingen fare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 24+3.
Har gått opp 3 kg. Burde ha lagt på meg mer...
Oppdaget prutselig her en dag at jeg hadde fått strekkmerker på undersiden av puppene.. kunne ikke brydd meg mindre ;-) har sikkert vært der en stund, men jeg har ikke sett dem..!gikk på vekta som jeg brukte før jeg ble gravid.. viste at jeg har gått opp 7kg.. er 25+3 idag.
har også begynt å utvikle seg strekkmerker på ene puppen..
Oppdaget prutselig her en dag at jeg hadde fått strekkmerker på undersiden av puppene.. kunne ikke brydd meg mindre ;-) har sikkert vært der en stund, men jeg har ikke sett dem..!
Neida.. håper jeg slipper på magen bare.. har endel på lårene fra puberteten..hehe kan ikke si jeg bryr meg så mye om det heller, skjønte bare ikke hvorfor det klødde sånn har kjempe mye strekkmerker etter at jeg pluttselig skulle vokse som 13'åring.. så tror ikke det er noen fare
26+6, og har gått opp 15 kg :-o Har lett for å legge på meg om jeg ikke er supernøye med kosten, og det har jeg ikke vært i det siste. Heldigvis går går vekten saktere oppover nå enn i starten.