Hvordan ligger dere an med vekta jenter?

Er 30 uker i dag og 6 kg opp. :)

29+5 og opp 7kg :)
Lurer på om det går jevnt oppover nå eller om det bare renner på de siste ukene :p

29+5 og 8kg opp :) har fortsatt to kilo å gå på før jeg får nye strekkmerker :p

Jeg gikk på vekta på tirsdag og ligger på +4kg. Var 30 uker da. Jeg syns det er greit å ikke gå opp så mye da jeg gjerne vil gå NED etter svangerskapet. Vet ikke hvor mye jeg hadde lagt på meg på samme tid sist, men da gikk jeg opp 10kg totalt, så ned til start etter fødsel, men så nesten 10kg opp igjen i ammeperioden! Jeg vil ikke gå på den smellen igjen, så jeg skal begynne å spise sunt og trene regelmessig når ungen er ute.

Haha, den fantastiske hukommelsen slår til igjen. Det var ikke nå på tirsdag jeg var til jordmor, det var forrige uke... Har gått opp et kilo til siden da. :P

Haha, den fantastiske hukommelsen slår til igjen. Det var ikke nå på tirsdag jeg var til jordmor, det var forrige uke... Har gått opp et kilo til siden da. :P
Hihi.. surrer litt med tidsbegrep ol ja :-D

Uke 31 og opp 2 kg

29+3 12 kg

29+0 og opp 17 nå... Med to i magen vel og merke... Ser fremdeles kragebeina, og det klamrer jeg meg til! ;-) Men 17 kilo opp på 23 uker føles ganske dramatisk! :-p

29+4 i dag. I overigår var jeg 1,7kg under startvekta :-) Jeg er overvektig fra før så er fornøyd :-D

Er så mange av dere som har vært / er så flinke med å ikke gå opp så mye. :) Jeg har ikke vært så flink ser jeg på vekta, og kroppen har blitt for slapp. I mai kan jeg iallefall begynne å trene hardt igjen :)

Back
Topp