Hvordan går det med vekta?

65,4 kg :p opp ca 12. Slår nok forrige svangerskap:oops:
36+1

Uke 35, opp ca 10 kg

Usikker.. :-p veier meg kun hos jordmor, dit skal jeg om 1,5 uke :-)

Jeg har gått opp 16 kg fra startvekten av svangerskapet! er i uke 36 nå...

Jeg la på meg 18-20kg med nr2 og hadde ikke nevneverdig med vann i kroppen(som det gikk an å se vertfall). Når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg tatt av 10kg i forbindelse med selve fødselen. Men var tilbake på startvekt 3 mnder etter fødsel. :)
Åh, godt å høre! :-) Håper jeg er like heldig! Ikke noe gøy med alle disse kiloene altså!

Er 37+3 idag, og opp ca 18 kg. Jordmor er fornøyd, så da er jeg også. Tror det egentlige tallet skal være ca 16, da startvekt er uten klær, og hos jordmor veies jeg med alt på. Men er ikke bekymret for at det er for høyt, tror det skal gå fint an å ta det av igjen etter fødsel :)

Lagt på meg 1 kg på den siste mnd. Så er opp 14 kg.

38+3 og har lagt på meg 16kg til nå. Er en del kg mer enn jeg hadde håpet på men med null aktivitet og litt for mye kosemat og snop blir det vel sånn :p Bruker unnskyldningen "siste gang jeg kan kose meg med hva jeg vil når jeg vil" litt for mye :p

Ugh, opp 15 kg nå. Jeg som ville stoppe på 12. Jaja. Får håpe mye er vann. Vet ikke helt hvor det har lagt seg, for ser ikke magen bakfra.
Får vel bare trene bort alt ekstra når bebis er kommet ut :)

Gikk på vekta i går og da hadde jeg gått ned litt til. :/ 67.4

Back
Topp