Hvordan går det med vekta?

Snart 37 uker, hittil opp 6 kg!

Starta på 57

36+2, gått opp 15/16 kg..

7 kg opp totalt til nå :) kan leve me det Jah. Håper å holde meg til Max 10 kg totalt!

Ja, den som bare visste det :P Har ikke badevekt hjemme, og nå er kontrollen min utsatt fordi jordmor er blitt sykmeldt. Siste måling var i uke 32 og da hadde jeg gått opp 2 kg.

Spent på vekta i morra.
Fredag var jeg gått litt ned og nå er jeg forstoppet så det holder.
:/ Og nå har jeg litt vann i kroppen i motsetning til tidligere.

Herregud så heldige... Er i uke 35+3 nå, men i uke 32 tror jeg det var hadde jeg gått opp 18(!!!) kg.. Så sikkert godt over 20 nå.... Veide 54 før jeg ble gravid..

Jeg har passert 70 kg på min egen badevekt nå, så har nok passert 15 kilo :( utgangspunkt på 54-56kg.. Skal på ny kontroll i morgen og gleder meg ikke til vekta der, har fått vann i kroppen siden sist, og jeg skal på jm sin vekt og den legger på noen kilo ift min baderomsvekt ;)

Heldige dere er som ikke har gått opp så mye, jeg har gått opp 24kg!!!! Har ekstremt med vann i kroppen, jordmora fikk veldig sjokk når ho merka hvor mye vann jeg har. Men vet jo at noen av kiloene er ikke pga vannet.
Men kjipt er det jo uansett! Men får amme mye og gå masse turer når jeg har født, så satse på at jeg går ned igjen til vekta og enda mer :-)

Uke 35+1, fortsatt opp 11 kg - her står det visst litt stille igjen, men jammen føles det tungt nok!!!

Jaiks, akkurat +14kg idag, og 2 uker til termin :P jeg som hadde som mål å ikke gå opp mer enn 14kg ;)

Heldige dere er som ikke har gått opp så mye, jeg har gått opp 24kg!!!! Har ekstremt med vann i kroppen, jordmora fikk veldig sjokk når ho merka hvor mye vann jeg har. Men vet jo at noen av kiloene er ikke pga vannet.
Men kjipt er det jo uansett! Men får amme mye og gå masse turer når jeg har født, så satse på at jeg går ned igjen til vekta og enda mer :)
Jeg la på meg 18-20kg med nr2 og hadde ikke nevneverdig med vann i kroppen(som det gikk an å se vertfall). Når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg tatt av 10kg i forbindelse med selve fødselen. Men var tilbake på startvekt 3 mnder etter fødsel. :)

38+0 og ned 300 gram på en uke.
Men er kraftig forstoppet igjen så det reelle tallet er nok enda lavere.

Back
Topp