Hvordan går det med vekta?

Gått opp 5,5 kg hittil, 35+2 i dag. Men hadde gått ned en del før jeg ble gravid (fra 61 til 57 kg) så nå når jeg er 62,5 er alt unntatt mage og pupper mindre enn da jeg ble gravid..

Vekta har sprengt tror jeg!! Haha, orker ikke gå på lenger. For 2 uker siden viste den 20kg opp. Hahahaha, sånn kan det gå! :p

Opp 11 kg nå, 33+3. Vekta har plutselig skutt veeldig fart de siste ukene, går opp nesten en kg i uka:-) Haha:-) Så kanskje jeg kommer til å matche vekta fra de andre svangerskapene likevel, men 20-25+. Blir spennende å se! Mek da blir jeg imponert over kroppen min altså...for jeg spiser ikke veldig mye:-)

35+4 idag og jordmors vekt viste +16 kg. Helt greit det, litt mer en jeg skulle ønske, men ikke mer enn jeg måtte forvente. Har hatt veldig jevn vektoppgang siden rundt uke 20, når behovet for mat konstant gav seg. Nå ligger jeg på en vektoppgang som tilsvarer det baby legger på seg :)

Opp 11kg. 34+3.

Uke 32+3. Hadde gått opp 4,5 kg. Men siden jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes i begynnelsen av oktober har jeg gått ned 3,9 kg igjen pga kostendring..

Opp ca 3 kg siden startvekta. Har vert litt opp og ned gjennom heile svangerskapet. Fekk svangerskapsdiabetes og har vertfall ikkje lagt på meg så mykje etter det, sliter med matlysten. Er 34+0 i dag :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

37+1 og opp 13kg.. Jeg som skulle holde meg under 14 :p

Uke 37+1 i dag og ikke gått opp noe på et par uker hvertfall.. Syns det er utrolig rart så mye som jeg spiser for tiden. Skal på vekstkontroll på onsdag så håper lille har lagt på seg nok. + 9 kg nå. I forrige svangerskap veide jeg 17 kg mer enn nå i uke 37, men starta på 10 kg mer og da.

Back
Topp