Hvordan går det med vekta?

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Ja overskriften sier vel sitt, hvordan er det med vekta etter disse ukene?
Jeg har gått opp 5(@&^}|<>!!) kg allerede!! Hvor skal dette ende? :eek:


 
Jeg veier heldigvis også det samme... Men sitter jo her med over 10 kg hengende igjen fra forrige svangerskap:rolleyes:
 
gått ned 4kg tror jeg,eller mer
 
Har enten gått ned eller står stille, har godt over 10-15 kg ekstra på kroppen :p
 
Har vel gått opp 1 kg siden starten.. men hver dag eg går på den..viser den 100gr mindre hver gang.. så den går ikke oppover... hmm

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er 13 uker og veier akkurat det samme. Forrige gang gikk jeg opp 10. Jeg har 10 kg for mye, så har ett håp om å bare gå opp 5 denne gangen...
 
Først 3kg opp første ukene(slutta med snusen) :p tatt av 2kg igjen nå, så 1kg opp.. Men hadde gått opp 5kg på dette tidspunktet sist, la på meg ca 20 til slutt ! Vil ikke der igjen nå :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har gått ned 3-4 kg, og hadde akkurat kommet meg opp på akseptabel vekt etter forrige ammeperiode. Så hvis denne kvalmen skal være like intens fremover, tror jeg kanskje jeg må ha hjelp til påfyll etterhvert. Håper jeg slipper!!
 
Jeg gikk opp 20kg sist svangerskap, begynte ikke å legge på meg før uke 16-18. Tre mnd etter fødsel var jeg 25 kg lettere, så stresser ikke veldig om jeg går mye opp denne også.
 
På stedet hvil foreløpig. Er hverken under eøler overvektig, men skulle gjerne hatt mer muskler altså :p
Vektøkingen kommer vel tenker jeg.
 
Jeg har gått ned 3 kg, men det er nok ikke den veien det går resten av svangerskapet :p Men sønnen min gikk jeg opp 25 kg!!!!!! Har heldigvis fått de av meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ligger på den samme enn så lenge! Litt over 11 uker på vei.. Forrige gang gikk jeg opp 11 kg, og de ble borte med en gang igjen :) håper på det samme nå! :)
 
Mine 10 fra forrige gang ble også borte med en gang, problemet var at jeg la på meg 10 nye når jeg gikk hjemme:(
 
Jeg er 12 uker og veier det samme. Kommer som regel i slutten hos meg..
 
Har ikke turt å vært på vekta så jeg vet ikke.
Prøver å være flink med det jeg putter i munnen da, men nå er jeg inne i " konstant sulten " periode igjen. så håper ikke det er så stort utslag på vekta.
 
Har gåttt ned 5 kg siden startvekt. Spent på vekta i morgen på ukebyttedagen.


Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp