Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den. Iallefall hvis du skal amme. Er jo ikke bra med for mye eller for lite. Vanskelig det der, iallefall når man ikke kan noe for det.Nei, er ikke det. Men jeg er undervektig fra før. Og har ganske lav bmi så de vil gjerne jeg skal legge på meg litt mer.
Jeg også har lagt på meg myyyyye. Nærmer meg 20kg med stormskritt. Baaah! Men nå er det bare 2 Mnd igjen og så er jeg ferdig med å være gravid for alltid Jeg skal nok klare å svette bort de kg og litt til
Men ingen får ta noe bilder av meg nå og trives virkelig ikke i selskaper. Skal være fadder til søndag og gruer meg helt vilt til å måtte bli med dem opp til presten!
Det er da en fin vekt detSnart 33 uker og opp 11 kg.. Tipper jordmor ikke blir særlig fornøyd med det.. Trenger strengt tatt ikke å legge på meg mer, men orker ikke å "slanke" meg heller...
Veier i utgangspunktet litt for mye, så trenger ikke å gå opp like mye som normalvektige Føler meg ikke overvektig vell og merke, men i følge vekta er jeg detDet er da en fin vekt det
Jeg er 33 i dag og var på kontroll i dag, +13-15 kg, og jordmor har ikke sagt et eneste ord om vekten min ikke bryr jeg meg kjempe mye over den selv eller for jeg føler ikke at det syns såå mye tror ikke du skal bekymre deg for vekten altså, å nå er vi snart ferdigeSnart 33 uker og opp 11 kg.. Tipper jordmor ikke blir særlig fornøyd med det.. Trenger strengt tatt ikke å legge på meg mer, men orker ikke å "slanke" meg heller...
Nei, jeg har fått en litt mer "gi f*" holdning til vekta selv, men jordmor er så opphengt i den På neste time skal jeg be om å bare få si hva jeg veier uten å stå på den ekle vekta mens jordmor kikker meg over skuldrenJeg er 33 i dag og var på kontroll i dag, +13-15 kg, og jordmor har ikke sagt et eneste ord om vekten min ikke bryr jeg meg kjempe mye over den selv eller for jeg føler ikke at det syns såå mye tror ikke du skal bekymre deg for vekten altså, å nå er vi snart ferdige
Skjønner ingenting. Uten klær og mat og drikke. Så veide jeg meg 64 kg gjorde det igjen og da var det 62,5. Og sånn holdt den på denne tull vekta........ Men havnet flest ganger på 62,5. Da har jeg vel ikke gått opp noe... Men babyen øker jo i vekt. Var jo på kontroll i går og hun var 1,6
Så jeg vet ikke hva jeg veier..
Nei. Den nye jordmora mi er så rar. Hun vil jeg skal veie meg hjemme... skal til kontroll i dag. Hos legen veier han meg aldri... men er til jordmor jeg går på kontroll. Sjekket på vekta på jobb. Med kløt mat og sko. Da burde 62,5 stemme.. :s går ikke opp i vekt da noe serlig. Er det normalt eller skal det gå unna nå?Går du ikke på kontroll hos lege eller jordmor og veier deg da?
Jeg gikk opp mye mer i 2. trimester enn jeg gjør nå. Kryper litt på opp, omtrent i takt med baby vil jeg tro. Men vannmengde om andre ting i kroppen varier veldig tror jeg. Så det går opp og ned.Nei. Den nye jordmora mi er så rar. Hun vil jeg skal veie meg hjemme... skal til kontroll i dag. Hos legen veier han meg aldri... men er til jordmor jeg går på kontroll. Sjekket på vekta på jobb. Med kløt mat og sko. Da burde 62,5 stemme.. :s går ikke opp i vekt da noe serlig. Er det normalt eller skal det gå unna nå?