Hvordan går det med vekta?

Uke 30. Fortsatt opp 10 kg. Merkelig, ikke lagt på meg noe siden uke 25. Men sånn var det forrige gang også, la på meg nesten alt i 2.trimester.

Jeg sliter mer denne gang faktisk. Tror ikke jeg tenkte så veldig over det sist av en eller annen grunn. Men etterpå tenkte jeg på det, og det har resultert i at jeg ikke lengre har bilder av meg selv som gravid eller rett etter fødselen :p
Skyr kameraer nå også, og offentlige steder! :p

Hadde mye vann sist også, men da hadde jeg svangerskapsforgiftning og så da var kansje litt mer "godtatt" siden det kunne skyldes på det. Men da var lille 1905 så vekten hadde iallefall ikke noe med babyen å gjøre! nå viser det at lille i magen skal være 8% + i vekst! men det er jo nok bare en bonus tenker jeg :) (hvis den estimeringa i det hele tatt stemmer denne gang, hehe)

Har ikke så mye bilder av meg som gravid jeg heller. Trist egentlig at det er slik. Sender over en god klem til deg <3 Du er garantert vakrere enn du tror selv. Og helt seriøst ikke bry deg med hva andre folk sier. Og at babyen er 8%+ er kun bonus :) Det viktigeste er at så lenge du har eit sunt forhold til mat så har ikke kiloene så mye og si!! :) Det er genetikk, vann og hvor stor mulighet du har til å bevege deg som utgjør forskjell på den vekta tror jeg!! Jeg selv har en altfor stor appetitt når jeg er gravid blandet med komplikasjoner i svangerskapet som gjør at jeg blir sykemeldt tidlig og at det begrenser seg med hvor aktiv jeg kan være. :p

Ja da skal vi se... live oppdatering. 66.6 :eek::confused::mad:
Den er jeg ikke med på for lørdag sa vekta 65,7. Har ikke spist så mye mat som et kilo engang og jeg har ikke noe vann i kroppen å snakke om. Tror jeg skal ta et nytt mål om en time. *ler*

Her skyter vekta fart:-) Opp 8 kg, og uke 30+1 i dag. Er kjempefornøyd med at det kommer på noen kilo nå, for erfaringsvis får jeg barn som spiser en gang i timen, og jeg har en kropp som produserer fløte. Har lagt på meg 20-25 kg tidligere, og har hatt behov for hvert gram:-)

Uke 30 opp 6 kg

Jeg også har lagt på meg myyyyye. Nærmer meg 20kg med stormskritt. Baaah! Men nå er det bare 2 Mnd igjen og så er jeg ferdig med å være gravid for alltid;) Jeg skal nok klare å svette bort de kg og litt til:)
Men ingen får ta noe bilder av meg nå og trives virkelig ikke i selskaper. Skal være fadder til søndag og gruer meg helt vilt til å måtte bli med dem opp til presten! :(

Viss eg skal telle fra startvekta då har eg gått opp 3 kilo, men om eg skal telle med alle kilo så var eg gått opp 7, er 30+3 i dag :) spørst om eg klarer å halde meg under 10 då, er overvektig så bør ikkje gå opp så mykje :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Skal kontrollmåle i dag.. syntes vekta viste for nye på mandag.

I dag var den normal igjen med 65,7.

Men jeg klarer likevel å presse ut unger på over 4 kg. Skjønn det den som kan :P
Hihi:) mye som tyder på at ungen tar det meste av næring. Men 5 kg er jo langtifra unormalt.

På papiret står det 67 :) litt for høyt i forhold til reell vekt, men ikke langt unna :D

Opp 5 kg med klær på fra startvekta :) noe jordmor er veldig fornøyd med siden jeg er overvektig. Håpet er Max 10 kg til sammen. Å det kan nok ordne seg ;)

Back
Topp