Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startvekt. Så 1 kg på deg.Regner dere alltid fra startvekt? Gikk ned 7 kg første måneder pga hyperemesis. Er nå gått disse opp igjen 1 kg til. Er det da opp 1 kg eller 8 kg?
Rart med det lår og rumpe er samme størrelse hos meg som før graviditeten. Jeg kunne virkelig trengt noen kilo der kontra magen !29+1 og nærmer meg veldig 10 kg. Ser jeg har fått en del strekkmerker på rumpa, hoftene og mellom lårene, men ingenting på magen heldigvis så om det fortsetter sånn så får det nå bare være med vekta skal være bra fornøyd om jeg slipper unna strekkmerker på magen
Å nei, så kjedeligOg så har jeg gått ned siden mandag. :/
Nei. Jeg er veldig var for alt av medikamenter. Finnes det en sjelden bivirkning så er jeg garantert å få den :/Å nei, så kjedelig
Etter at jeg begynte med omeprazol klarer jeg å spise litt mer. Prøvd det?
Verdt et forsøk Tror ikke det er noe man kan reagere på. Bivirkninger er kvalme, men det hadde jeg fra før, og får faktisk ikke det av disse. Også kastet jeg opp ufordøyd mat én gang, men etter en pause der jeg begynte på dem igjen etter oen dager uten har det gått kjempebra. Jeg har hatt to ganske bra dager nå, og tanken på dagene uten omeprazol er så forferdelig at jeg heller tar de.Nei. Jeg er veldig var for alt av medikamenter. Finnes det en sjelden bivirkning så er jeg garantert å få den :/
Hvis kvalme er en bivirkning så kan jeg ikke ta det. Jeg har nok a for å spy og tar ikke til meg fast føde på en uke hvis jeg spyr også bare en gang. :/ Det er 4 ting jeg er livredd her i livet. Å fly, blø neseblod, narkose og det å kaste opp.Verdt et forsøk Tror ikke det er noe man kan reagere på. Bivirkninger er kvalme, men det hadde jeg fra før, og får faktisk ikke det av disse. Også kastet jeg opp ufordøyd mat én gang, men etter en pause der jeg begynte på dem igjen etter oen dager uten har det gått kjempebra. Jeg har hatt to ganske bra dager nå, og tanken på dagene uten omeprazol er så forferdelig at jeg heller tar de.
Du kan jo prøve noen dager og heller kutte ut om du får bivirkninger. Det er helt ufarlig i alle fall
Men jeg har vært masse kvalm og ble kvitt kvalmen på omeprazol er ikke kvalm når jeg tar denHvis kvalme er en bivirkning så kan jeg ikke ta det. Jeg har nok a for å spy og tar ikke til meg fast føde på en uke hvis jeg spyr også bare en gang. :/ Det er 4 ting jeg er livredd her i livet. Å fly, blø neseblod, narkose og det å kaste opp.
Men tusen takk for tipset <3