Hvordan går det med vekta?

Opp ca 10. Har ikke skrevet så mye om det tidligere, da jeg blir litt deprimert av å lese alle som går opp mye mindre. Men jeg har spist nomalt sunt, og prøvd å bevege meg så mye som jeg kan. Likevel så legger jeg en del på meg. Men var undervektig før graviditeten, så tar det som et tegn på at kroppen trengte et lager til amming og slik. Så får det være som det er, jeg bærer frem en nydelig baby. :)
Ja, sånn må du tenke! Jeg har vært undervektig før to svangerskap, og har lagt på meg over 20 kg. Fikk SULTNE og aktive barn, og med mye amming og springing i mammapermen ble alt borte og mere til. Det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde lagt på meg mer, for jeg ble så utrolig sliten og tom i kroppen. Så vær takknemlig for at kroppen fungerer og lagrer næring til et VELDIG godt formål:-)

53 til 60.9. Bah!!!

Opp ca 10. Har ikke skrevet så mye om det tidligere, da jeg blir litt deprimert av å lese alle som går opp mye mindre. Men jeg har spist nomalt sunt, og prøvd å bevege meg så mye som jeg kan. Likevel så legger jeg en del på meg. Men var undervektig før graviditeten, så tar det som et tegn på at kroppen trengte et lager til amming og slik. Så får det være som det er, jeg bærer frem en nydelig baby. :)

Da jeg gikk gravid med jenta mi la jeg på meg 30 (!) Kg, dagen etter hun var ute hadde jeg mistet 23 kg, jordmor trodde ikke sine egne øyne, 2 uker etter det igjen var alt borte :) er i uke 31 nå, å har gått opp 10kg :)

Da jeg gikk gravid med jenta mi la jeg på meg 30 (!) Kg, dagen etter hun var ute hadde jeg mistet 23 kg, jordmor trodde ikke sine egne øyne, 2 uker etter det igjen var alt borte :) er i uke 31 nå, å har gått opp 10kg :)
Oi, det var litt av en hastighet ja! Du må ha hatt veldig mye vann da, eller? Satser på de vil bort ganske kjapt her også. :P

Her vet jeg at 2 av kg er "kosekiloer", altså fryktelig unødvendig! :mad: men jeg klarer ikke la vær...

Regner dere alltid fra startvekt? Gikk ned 7 kg første måneder pga hyperemesis. Er nå gått disse opp igjen 1 kg til. Er det da opp 1 kg eller 8 kg?

Regner dere alltid fra startvekt? Gikk ned 7 kg første måneder pga hyperemesis. Er nå gått disse opp igjen 1 kg til. Er det da opp 1 kg eller 8 kg?
Da er du opp 1 kg:) men så bra at du har kommet deg over startvekt :)

Oj! La på meg ca 16 kg sist, og nesten ingenting var borte dagen etter fødsel :p Men alt forsvant med ammingen da, plus litt til :-)

Føler jeg har lagt på meg masse, men ser ikke selv hvor alt er blitt av, og det sier andre også, så kanskje mye vann osv allerede? :) opp fra 56-67,5 ca. Uke 30 på mandag :) Merker det litt på rumpa, og på hoftene/siden av magen, men ellers nada :p kanskje jeg bare ikke vil se resten :D

Føler jeg har lagt på meg masse, men ser ikke selv hvor alt er blitt av, og det sier andre også, så kanskje mye vann osv allerede? :) opp fra 56-67,5 ca. Uke 30 på mandag :) Merker det litt på rumpa, og på hoftene/siden av magen, men ellers nada :p kanskje jeg bare ikke vil se resten :D
Men hva skjer her da? Haha.. Skulle redigere første innlegget fordi jeg skrev at jeg var 39 uker, men quota, å nå får jeg ikke sletta, så admin må gjerne slette denne :)

29+2 og opp 8 kg :) Hadde egentlig som mål å holde meg under 10 kg, men spørst hvordan det går :p Så lenge det er baby og ikke sjokolade som gjør at vekta går oppover så får det bare være :D

Opp 8 kg. Gikk opp 23 kg sist, alt var borte etter 2 mnd (ikke vann i kroppen faktisk), så stresser ikke med vekta :)

Her har alt lagt seg på hoftene og rumpa, haha :) må kjøpe meg nye truser :p

Haha, samme her!! Skulle trudd det var rumpa som var gravid :p :p
Haha:) det var ikke så ille sist gang, så må innrømme jeg er litt bekymret. Men har jo blitt gamlere også, kan være noe med det:p

Back
Topp