Hvordan går det med vekta?

37+3 i dag, 6 kg opp. Her henger det også igjen litt fra forrigemann i fjor da, så egentlig glad det ikke er mer :p
 
40+2 no :) gått opp 15 kg så stoppet akkurat samme plass på vekten som med storesøster :)
 
37+0 ..opp 16 kg :) helt okei. Håper på å holde meg under 20..men jobber ikke aktivt for det heller..:)
 
Uke 37 + 3 og akkurat 9 kg opp til nå. Ca gått opp en kg mellom vær kontroll hos jordmor eller lege. Så satser på at jeg ikke går opp mer enn et par kg til nå før baby popper ut :) glede meg til å begynne å trene igjen :p
 
4 dager på overtid og gått opp 20 ! Kg.... Det er mer enn jeg gikk opp tilsammen i mine to første svangerskap.... Herregud....
 
Gått opp ca 14 kg til nå. Er 38+5 i dag.
Sammenligna med sist sv så hadde eg gått opp 19 kg i samme uka. gikk totalt opp akkurat 20 kg sist..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
4 dager siden fødsel og 5kg igjen av 14 :) får gi det noen uker til før jeg gidder tenke noe på det, men sjokoladesuget har ikke forsvunnet til tross for at leieboeren flyttet ut, så det kan bli en tung desember, bokstavelig talt :p
 
Uke 37 opp 12 kg. Litt mer enn jeg hadde håpet på med tanke på at jeg fremdeles hadde så mye fra forrigemann.
Kommer uansett ikke til å stresse med kg før jeg har ammet en god stund!
 
36+4, +14 kg. Gikk ikke opp før mot uke 30, mye vann og har spist litt mye godt de siste ukene. Hehe :)
 
4 dager siden fødsel og 5kg igjen av 14 :) får gi det noen uker til før jeg gidder tenke noe på det, men sjokoladesuget har ikke forsvunnet til tross for at leieboeren flyttet ut, så det kan bli en tung desember, bokstavelig talt :p
Har gått ned baby og morkake jeg:p lang vei å gå:confused:
 
Har gått ned baby og morkake jeg:p lang vei å gå:confused:
Hehe ja men det er da tidlig, jeg er bare opphengt i vekta og syntes det er litt spennende å veie seg etter fødsel :p gidder ikke stresse med det nå, men klart, skulle de sitte helt fast så passer det jo fint at det straks er tid for nyttårsforsetter :p
 
Hehe ja men det er da tidlig, jeg er bare opphengt i vekta og syntes det er litt spennende å veie seg etter fødsel :p gidder ikke stresse med det nå, men klart, skulle de sitte helt fast så passer det jo fint at det straks er tid for nyttårsforsetter :p
Her sitter de litt fast, det vet jeg. Lagt på meg litt sånn unødvendige kiloer. Men fy så brei rævva har blitt :D ble bredere sist gang og den ble der, men nå... Herregud! :eek: krise om det ikke blir bedre!
 
Dårlig samvittighet har ikke veid meg på lenge, siden jeg var 4,5 mnd på vei:/
 
Back
Topp