Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gått ned baby og morkake jeg lang vei å gå4 dager siden fødsel og 5kg igjen av 14 får gi det noen uker til før jeg gidder tenke noe på det, men sjokoladesuget har ikke forsvunnet til tross for at leieboeren flyttet ut, så det kan bli en tung desember, bokstavelig talt
Hehe ja men det er da tidlig, jeg er bare opphengt i vekta og syntes det er litt spennende å veie seg etter fødsel gidder ikke stresse med det nå, men klart, skulle de sitte helt fast så passer det jo fint at det straks er tid for nyttårsforsetterHar gått ned baby og morkake jeg lang vei å gå
Her sitter de litt fast, det vet jeg. Lagt på meg litt sånn unødvendige kiloer. Men fy så brei rævva har blitt ble bredere sist gang og den ble der, men nå... Herregud! krise om det ikke blir bedre!Hehe ja men det er da tidlig, jeg er bare opphengt i vekta og syntes det er litt spennende å veie seg etter fødsel gidder ikke stresse med det nå, men klart, skulle de sitte helt fast så passer det jo fint at det straks er tid for nyttårsforsetter