Fikk kvalmestillende og vitaminer. Så jeg ta den når jeg føler litt kvalm. På sykehuset fikk jeg intravenøs væsketilførsel og de fylte også medisiner i væske mot kvalme. Det hjalp veldig. Du tar urinprøve og vektkontroll hverdag, blodprøven er bare av og til. De første dagene var ganske vanskelig men etter 3 dagen så følte jeg bedre. Det begynte å gå opp. Du får ro og fred og sykepleier er der hele tiden. Du får mat der.
Viktig er å spise små porsjoner og ofte. Spis hva du ha lyst på!, det er viktig. Men ikke glem å få nok næring og ta vitaminer og masse væske (det kan være vann, juice, saft, cola, suppe osv..) Og siden det er varmt ute så det er kjempe viktig at du drikker masse vann. Og ikke stress mye om husarbeidet. Det er viktig å ta det rolig.
Spise før du står opp. For eksempel å ha salte kjeks på soverommet. Fjern faktorer som gjør at du blir kvalm.
Før jeg kom til sykehuset så var jeg i senga 2-3 uker og kaster bare opp. Gikk ganske mye ned i vekta og hadde ingen energi. Nå føler jeg mye bedre. Jeg klarer å drikke og spiser og gå langt.
Føler ingen kvalm faktisk!