Hvordan er formen Jenter ?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Begynner formen og bli bedre? og kvalmen og trøttheten forsvinne?
Her kunne jeg mer en gjerne ha sovet bort hele dagen om muligheten hadde vært der.. jeg trodde igår at kvalmen var over siden jeg ikke var kvalm hele kvelden igår og ikke så veldig kvalm da jeg våknet i dag morges. men jeg tok vist feil for jeg har kastet opp 7!! ganger idag.. men jeg føler meg ikke så veldig kvalm lengre..
Hvordan er det med dere? nå begynner jo folk her inne og snart passere 12 uke :D Når ble formen deres bedre ? når gikk kvalmen vekk? når ble dere mer opplagt ? !! :)
 
Er bare 7+6 jeg. Sliter i grunn kun med utrolig trøtthet og ømme bryst.


Venter en liten i februar ❤️
 
8+1 i dag, vært kvalm til søndag. Kan hende jeg ikke merker det då mye nå, for er på ferie med to unger alene :p har ikke tid å kjenne etter :D hehe... Er sykt trøtt og ømme fronter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 7+5 og har ømme bryster, lett kvalme morgen og kveld, ømt bekken, og topper det hele med halsbetennelse :s

Forhåpentligvis gir halsbetennelsen seg snart slik at jeg får trent igjen. Det hjelper på bekkenet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalm hele dagen litt i bølger, er 11+3 idag men håper det snart går øve:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Jeg er 11+1 og etter å ha vært tilnærmet symptomløs de siste ukene, har jeg de siste dagene fått tilbake murringer i korsrygg/mage, trøtthet, brekninger og hodepine :D


Fra mobil.
 
Jeg er 10+4 og er like trøtt, kvalm og opplagt som jeg har vært i noen uker nå. Håper det gir seg snart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
11+0 i dag, og synes formen er på opptur. Fortsatt veldig kvalm om kvelden, men generelt sett er det bedre. Har vært mindre oppe for å tisse de siste nettene, og jeg tror nok mer sammenhengende søvn gjør sitt til at energinivået stiger. Håper bare det holder, og ikke faller tilbake til sånn som det har vært siden slutten av mai, for det er så slitsomt!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Er 11+0 idag, og trodde fram til fredag at formen var i bedring. Men fra og med lørdag og til idag har den vært verre enn noen gang. Spyr hver dag, nærmest konstant kvalm og sliter til tider med å holde på mat og drikke! Har fortsatt et håp om å våkne når som helst nå å være i fin form!
 
rart er det har kastet opp masse idag.. men jeg haaaar fryktelig lyst på flatbrød med nuggati på =P haha.. kjøpte også en hau med supper på butikken idag som jeg ikke har lyst på lengre :p ( tenkte også at det var lett og evnt kaste opp igjeenn) derimot flatbrødet og nuggatien har jeg spist .hehe...
Jeg klarer ikke åpne kjøleskapet uten og brekke meg og Jeg har begynt og få halsbrann o_O irriiterende ... trodde ikke man fikk halsbrann før mot slutten av svangerskapet :p
 
rart er det har kastet opp masse idag.. men jeg haaaar fryktelig lyst på flatbrød med nuggati på =P haha
Jeg klarer ikke åpne kjøleskapet uten og brekke meg og Jeg har begynt og få halsbrann o_O irriiterende ;) trodde ikke man fikk halsbrann før mot slutten av svangerskapet :p
Jeg har også begynt å få halsbrann i det siste, særlig hvis jeg er sulten. Syntes også det var litt tidlig å få det.


Fra mobil.
 
Jeg har også begynt å få halsbrann i det siste, særlig hvis jeg er sulten. Syntes også det var litt tidlig å få det.


Fra mobil.
Ja, forgie gang fikk jeg det vell ikke før mot 30 uker tror jeg.. er i dag jeg har begynt og få det, håper det bare er tilfeldig !!
 
Jeg har også begynt å få halsbrann i det siste, særlig hvis jeg er sulten. Syntes også det var litt tidlig å få det.


Fra mobil.
fant dette ...:)

Om lag2/3 av alle gravide opplever plagsom halsbranni svangerskapet. Ubehaget kan være merkbart fra slutten av tredje måned, men det er spesielt merkbart i den siste delen av svangerskapet.

Sure oppstøt skyldes blant annet at muskelen i nedre del av spiserøret, det vil si den muskelen som skal hindre maten i å støtes tilbake, blir slappere. Dette skjer som følge av endringer i hormonbalansen - blant annet økt produksjon av hormonet progesteron. Progesteron kan bidra til at musklene i tarmene blir slappere og arbeider tregere. Magesekken tømmer seg derfor langsommere.Sure oppstøt oppstår også ved at magesekken skyves oppover av den voksende livmoren
 
8+2 i dag......Trøtt, slapp og kvalm hele dagen...Skulle ønske jeg kunne kastet opp for å bli kvitt kvalmem, men nei den mekanismen har ikke jeg så derfor kvalm hele dagen
 
Er utrolig trøtt! Småkvalm.. Håper energien snart kommer tilbake :)
 
11+2 i dag, og hormonene var helt ekstreme i uke 10. Nå syns jeg derimot formen er på opptur, mindre trøtt og sliten, og kvalmen er borte selv om jeg er sulten. Puppene er fortsatt skikkelig vonde, men jeg ser lysere på livet ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
fant dette ...:)

Om lag2/3 av alle gravide opplever plagsom halsbranni svangerskapet. Ubehaget kan være merkbart fra slutten av tredje måned, men det er spesielt merkbart i den siste delen av svangerskapet.

Sure oppstøt skyldes blant annet at muskelen i nedre del av spiserøret, det vil si den muskelen som skal hindre maten i å støtes tilbake, blir slappere. Dette skjer som følge av endringer i hormonbalansen - blant annet økt produksjon av hormonet progesteron. Progesteron kan bidra til at musklene i tarmene blir slappere og arbeider tregere. Magesekken tømmer seg derfor langsommere.Sure oppstøt oppstår også ved at magesekken skyves oppover av den voksende livmoren
Så bra informasjon du fant! Krysser likevel fingrene for at halsbrannen ikke blir noe særlig verre med det første :)


Fra mobil.
 
:( her føler jeg meg som vanlig.. Men sliter i varmen (tror ikke jeg ville slitt så mye om det ikke var for graviditeten, men vet jo ikke)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Back
Topp