Hvordan er formen Jenter ?

Noen av dere som er litt foran meg (er 11+0 i morgen): har dere fått igjen energien? Jeg jobber halvt og blir sliten nok av det. I dag har jeg bare spist frokost og ellers ligget i senga til nå (kl 16). Håper energien kommer tilbake snart:)
 
Idag er den elendig. Fikk ikke sove så bra inatt pga store luftsmerter i magen. Har ligget på sofaen i hele dag. Kvalmen meldte sin ankomst også idag. Men den er heldigvis borte foreløpig. Godt vi kan ha en egen tråd hvor vi kan klage litt :)


Venter en liten i februar ❤️
 
Idag har jeg skikkelig hodepine!! og småkvalm
kjenner ut som noen er og banker meg fra innsiden av hodet..
også har jeg fryktelig lyst på loff med reker og majones på og et glass cola:p men mannen er foor opptatt med å rydde og styre ( han er kjempeflink :D ) jeg kan ikke ta av hodet på rekene selv =P hehehhe vet ikke hvordan det hadde sett ut her uten ham!! har nesten nok med å ta meg av gutteungen! for jeg kunne ha sovet i flere dager om jeg hadde fått lov !
 
På toppen av det hele har jeg fått omgangssyken :( nå som jeg endelig trodde kvalmen ville forsvinne!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen av dere som er litt foran meg (er 11+0 i morgen): har dere fått igjen energien? Jeg jobber halvt og blir sliten nok av det. I dag har jeg bare spist frokost og ellers ligget i senga til nå (kl 16). Håper energien kommer tilbake snart:)
Tom for energi fortsatt. Sist svangerskap var energien som sugd ut av meg helt til den kom igjen de siste tre ukene før termin.
 
Periodevis veldig kvalm!! Lite med energi, tett nese, vondt i magen, hormonell og hard i magen :p 11+4


Sent from my iPhone using BV Forum
 
8+3idag. Vært i god form hele to dager nå!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg ble i verre form etter uke 10 :( Kanskje det er på grunn av varmen, men håper jeg snart blir kvitt hodepinen ihvertfall!
 
9+1. Fin form fortsatt ikke kvalm, men til tider ganske trøtt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har lite krefter og er en del uvel. Tror formen er stigende. Tidligere svangerskap har jeg vært veldig mye mer kvalm, og da har det begynt å gi seg mellom 15 og 20 uker, så føler meg veldig heldig denne gangen. Ikke kastet opp til nå faktisk. :)
 
9+5 idag :) ekstremt trøtt, litt kvalm og uggen.. og ikke masse matlyst.. Da passer det fint å sitte i inne å hekle jakke og bukse til lille bebisen <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
12+3 og periodevis helt utslitt og veldig kvalm! Men denne varmen hjelper jo ikke akkurat på formen :p


❤️ Februar 2015 ❤️
 
Jeg er 10+2 og sliter skikkelig med kvalmen enda. Den er verst om kveldene, hatt det sånn siden uke 4. Drittlei :-(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 12+6 og de siste fire dagene har formen virkelig blitt mye bedre! Mye mindre hodepine, ikke kvalm lenger og ingen behov for å sove på dagtid lenger :)

Hold ut, alle dere som er dårlig, det blir snart bedre :D


Fra mobil.
 
Hodepine og kasta opp i dag :( stort sett bare ligget på sofa og i senga i hele dag.. Hjelper ikke at det er så varmt ute, :/
 
Trøtt og blir fort sliten. Trodde kvalmen var over men da tok jeg feil for nå er jeg superkvalm idag blæ
 
Er fortsatt litt uggen meen myemye bedre ! Ikke kaster opp siden onsdag :D brekker meg av vonde luktet, ekle ting :p kløør noe veldig på magen og puppene, noen andre som Gjør det ?? Ellers veldig tørst hele tiden :p

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
11+3 og LITT mindre kvalm og trøtt enn tidligere. Men matlysten er dårligere, kan fort bli kvalm av å titte i kjøleskapet, og må fortsatt ha en ettermiddagslur. Sover dårligere for må tisse HELE tiden (også er det jo så alt for varmt på natten!!)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
.
 
kom nettopp hjem fra sykehuset. var innlagt der pga jeg klarte ikke å få maten og væske i kroppen. mistet all energi. så jeg var på sykehuset i 5 dager. føler mye bedre nå. men er redd for at det vil kommer tilbake :(
 
Back
Topp