Hvordan er formen Jenter ?

13+5.
Kvalmen begynner å avta, men har begynt å få sikkelig vondt i haleben/korsrykk/rumpe i den siste uken..
Kan det være bekkenløsning? Klarer ikke å gå for lenge, og får vondt hvis jeg sitter for mye..
 
10+6
Er kvalm minst 2 ganger for dagen, og mye hodepine. Merker verk i bekken/korsrygg mye. Krysser for at det ikke blir så gale som med nummer to. Det var grusomt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalmen har så og si forsvunnet. Dukker opp en liten stund innimellom. Men er helt greit. Magesekken må ha krympa en del etter den verste kvalmeperioden da. Er fortsatt veldig småspist. Har jo så lyst på mere mat når det serveres noe godt! Klarer det bare ikke. :)
Så er puppene veldig ømme da, spesielt selve brystvorten. Kviser dukker opp overalt i ansiktet :(



-iPhone appen-
 
Noen som har hatt veldig ømme pupper som har blitt mye bedre nå? Er 11+6...


♡Termin 20. februar ♡
 
11+4. Formen er bra, blir fortsatt kvalm på morgenen hvis jeg styrer for mye uten å spise eller hvis jeg er på kronglete biltur. Litt mer svimmel nå, må sette meg ned litt igjen etter å ha reist meg raskt. Ikke hatt noen seksuell lyst så langt, men i går og i dag har jeg ikke tenkt på annet nesten.. Hihi, det er kos. Var redd den skulle være borte resten av svangerskapet.

Lunta er fortsatt litt kort, sover fortsatt veldig godt og har mine faste tissepauser på natta. Klarer fortsatt ikke spise kylling eller fisk, og alt innenfor sitruskategorien er gull. Har vært obstipert de luxe på ferie, deilig å komme hjem og kjenne at magen stabiliserer seg. Herregud, så mye det betyr for livskvaliteten!

Mauling av sitron er det nye, nam nam :) Merket litt smerte ned isjasnerven i setemuskulaturen etter å ha vært i ro på stranda en hel dag - håper virkelig ikke det er bekkenkrøll.

Spennende framover, jeg har begynt å tro at dette faktisk skal gå bra nå. Det er deilig å puste ut og bare glede seg ♡ Vi prater mye om hvilket kjønn vi tror det er, og hvilke av våre trekk den lille kanskje arver eller tar etter. Ah, jeg elsker dette her :-D

22.02.2015 ♡
 
14+1 nå, og formen begynner virkelig å komme seg! Humøret har lettet, jeg føler meg ikke lenger smådepressiv :p . Energien har kommet litt tilbake også, så det er godt. Måtte det vare!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har vært rimelig fin hele sommeren, bare trøtt til tider. På tampen av ferien nå har jeg vært ekstremt sliten, men det er jo fordi at ferie med små barn absolutt IKKE er ferie. Grytidlig opp, full fart hele dagen og så har det vært masse folk rundt oss hele tiden. Så det var ekstremt deilig å komme hjem i går kveld og baaaare være oss. Stuptrøtt pode i seng og sushi på mor og far.

Varmen plager meg veldig, også nå, når det bare er såvidt over 20 grader. Har kjent litt på kvalme og uvelhet de siste dagene. Ulvehunger og ikke lyst på noe samtidig. Veldig lei av brød, mest lyst på middagsmat hele tiden. og MELK! Idag var det såvidt jeg fikk karret meg på jobb, Så varm, klam, svimmel, kvalm og uvel. Heldigvis en rolig dag på jobb og så må jeg gå tidlig for å hente i bhg, så jeg lever nok over. :)
 
10 + 4 blir fremdeles ekstremt kvalm, men d er når jeg ikke spiser. Må true i meg selv mat om morgenen, d hjelper utover dagen.

Puppene ikke like ømme som før, men kjenner absolutt at de er der.

Syns d går då utrolig treigt denne gang.

Jeg trives forresten best i horisontalen, så hvordan det skal gå på jobb neste uke aner jeg ikke gitt :s


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hvordan er det med stikking i puppene hos dere?
Her er det vel egentlig bare i den ene.. og jeg frykter selvfølgelig at jeg kun får melk i denne.
Redd jeg kanskje kan ha ødelagt melkegangene når jeg la inn silikon for 4,5 år siden.. jeg skulle jo ikke ha flere barn :eek: Blir ikke akkurat det samme å amme med kun en pupp! haha, ser for meg at det kan bli et slit.. at den ikke rekker å fylle seg opp før babyen er sulten igjen og slik.

Håper virkelig dette bare er tull og tøys, og at begge blir fylt opp med masse melk til den lille.
 
Noen som har hatt veldig ømme pupper som har blitt mye bedre nå? Er 11+6...


♡Termin 20. februar ♡
Fint at du spurte, så slapp jeg! Så kan jeg svare i stedet ;)

Er 11+3 nå, og de siste dagene har puppene blitt mye mindre ømme. Helt siden uke 6 har det gjort vondt å gå ned trappa, og jeg har sovet med puppene i friluft fordi det gjorde vondt når dyna gnisset borti.. Ble nesten litt engstelig da jeg igjen kunne dusje uten å bruke armen som paraply over brystvortene.

Å, ja, forresten, det stikker ikke jevnt i begge, mest i den ene. Noen ganger kan det skifte.
 
Trøøøøøtt i dag :) Det skal bli godt å få igjen overskuddet :)
 
13+6 og kvalmen har de siste dagene blitt mye bedre. Fortsatt en del ting jeg blir kvalm av, som sjokolademelk blir lett sliten og får fort høy puls. Hadde i går igjen en episode med besvimelse, og var til legen og sjekka opp dette idag. Er heldigvis "bare" blodtrykksfall;)
 
14+4 i dag og formen er stigende. Fortsatt ikke voldsomt overskudd av energi, så jeg må ta noen småpauser i løpet av dagen. Kvalmen er mye bedre. Flere dager siden sist oppkast! Håper det holder seg sånn, for i natt skal mannen på nattvakt - noe som betyr at jeg må opp med ungene i morgen tidlig , og mandag er min ferie over også...
 
Her!

Nå kan jeg fint sove på magen uten at puppene skriker :D

12+3

Fint at du spurte, så slapp jeg! Så kan jeg svare i stedet ;)

Er 11+3 nå, og de siste dagene har puppene blitt mye mindre ømme. Helt siden uke 6 har det gjort vondt å gå ned trappa, og jeg har sovet med puppene i friluft fordi det gjorde vondt når dyna gnisset borti.. Ble nesten litt engstelig da jeg igjen kunne dusje uten å bruke armen som paraply over brystvortene.

Å, ja, forresten, det stikker ikke jevnt i begge, mest i den ene. Noen ganger kan det skifte.

Veldig godt å høre at det ikke bare er meg. Har brukt bh/sportsbh døgnet rundt siden eggløsning, men nå er det plutselig myye bedre!


♡Termin 20. februar ♡
 
Hvordan er det med stikking i puppene hos dere?
Her er det vel egentlig bare i den ene.. og jeg frykter selvfølgelig at jeg kun får melk i denne.
Redd jeg kanskje kan ha ødelagt melkegangene når jeg la inn silikon for 4,5 år siden.. jeg skulle jo ikke ha flere barn :eek: Blir ikke akkurat det samme å amme med kun en pupp! haha, ser for meg at det kan bli et slit.. at den ikke rekker å fylle seg opp før babyen er sulten igjen og slik.

Håper virkelig dette bare er tull og tøys, og at begge blir fylt opp med masse melk til den lille.
Det går fint an å produsere nok melk med en pupp. Folk som får tvillinger produserer ofte nok til to babyer. Men jeg tror ikke det har noe å si om bare en pupp stikker i forhold til melkeproduksjonen. Jeg har ei venninne som har silikon som ammer. Hun har slitt en del med at hun lett får tette melkeganger, og må jobbe veldig mye med å unngå brystbetennelse. Men det går jo an. Man må bare være kreativ på ammestillinger. Verdens beste tips er at du må legge babyen til sånn at babyens hake er mot den siden av puppen som er blitt hard kul i til en hver tid. Da klarer som regel babyen å suge ut tilstoppingen.
Det kan altså gå helt fint, men du kan også forberede deg på at su kanskje ikke får ammet i årevis.
 
Sliten og orker ikke mye, bekkenet begynner å bli vondt, hormonell til tusen og sure oppstøt om natten. Blæ, men ellers bare bra ;)
 
Kvalmen er bedret seg. Fremdeles litt sur, kommer nok til å være d ut svangerskapet. Supertrøtt og hypp på å ligge i horisontalen døgnet rundt :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
13 uker i dag, kjenner mest til hodepine og trøtthet enda, superglad for at kvalmen har forsvunnet.
:D
 
Back
Topp