Hvordan er formen Jenter ?

Varierende form her. Småkvalm og uggen det meste av tiden, men kaster ikke opp så ofte. Liiite energi og har så smått begynt å kjenne det i bekkenet. 11+5 i dag.
 
Heilt blææ:/ kvalm, hard mage og dårlig appetitt :/


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Formen er stigende! Energinivået er på vei oppover, mye pga jerntablettene som jeg har begynt med. Hadde visst lavt jerninnhold i blodet. Mye trøtt fortsatt og synes det er deilig å legge meg litt midt over dagen. (Hvis jeg har mulighet..)

Magen derimot.. Jeg synes den godt kunne ha venta litt lenger med å komme. jeg er ingen sylfide fra før, litt overvektig er jeg. Jeg tror jeg har lagt på meg 5 kilo så langt!!

Forskjell fra de andre svangerskapene det, der jeg la på meg 1 kilo første svangerskapet og 6 kilo det andre svangerskapet. (Da var jeg skikkelig dårlig da, det er jeg jo ikke nå..)

Så.. Joda. :p
 
Formen er veldig svingende, noen dager ligger jeg rett ut med kvalme mens andre blir jeg bare dårlig når jeg er sulten... Hard mage, trøtt, vond rygg og kjenner jeg er litt hormonella.. Hehe men alt i alt er foren grei :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
8+2 i dag......Trøtt, slapp og kvalm hele dagen...Skulle ønske jeg kunne kastet opp for å bli kvitt kvalmem, men nei den mekanismen har ikke jeg så derfor kvalm hele dagen

Samme her. Vært enklere å bare fått det opp tenker jeg, men nei da.. :/ utrolig ekkelt å gå kvalm hele tiden..
 
8-2 nå og kvalmen er på sitt verste :( har spydd i to dager. Håper virkelig det gir seg rundt uke 12! Men 4 uker virker uendelig lenge nå. 0 energi til toåringen :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10+3 her og det varierer veldig. Rare greier. Mye kvalme, men innimellom dukker det opp en dag med kvalmefri. Kommer igjen utover kvelden da. Sover dupp hver dag, oppblåst, hard mage, konstant tissing. Ellers bare bra :D


-iPhone appen-
 
Er bare 7+5 og jeg er super trøtt, bruker hver anledning til å sove har og veldig ømme bryster. Kvalmen på kveldene


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her. Vært enklere å bare fått det opp tenker jeg, men nei da.. :/ utrolig ekkelt å gå kvalm hele tiden..
Kan kanskje trøste dere med at hos meg blir det ikke bedre etter å ha kastet opp, like kvalm etterpå...:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan kanskje trøste dere med at hos meg blir det ikke bedre etter å ha kastet opp, like kvalm etterpå...:(


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her og blir alltid skjelven etterpå av én elleran grunn ... guttungen på 2 har begynt hærme etter meg og står over do og later som han spyr .. ooops :p

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
8+1. Perioder av dagen kvalm, men gir seg når jeg spiser litt. Kanskje 2-4 slike kvalmetokter pr dag, og da føler jeg meg fyllesjuk/omgangssyk *1000. Stort sett trøtt. Sover litt dårlig, våkner gjerne 4-5 tida og er våken 1-2 t.

Har dager der jeg ikke er så mye kvalm også, det er deilig!
 
Er 9 uker ca og formen er dårlig :( Tredje svangerskap og har ikke hatt sånne plager før! Trøtt, kvalm, halsbrann (allerede) ... Litt klaging men dette er ikke gøy med 2 små som skal underholdes!
 
Er bare 7+5 og jeg er super trøtt, bruker hver anledning til å sove har og veldig ømme bryster. Kvalmen på kveldene


Sent from my iPhone using BV Forum
Er du "så kort på vei"? Jeg mener.… er selv 8+1 idag og har termin siste dag i februar, 28 feb. Fikk ikke dette til å stemme.… :p


Venter en liten i februar ❤️
 
Her har jeg vært symptomløs hele ferien. er nesten litt beskymret for jeg føler meg ikke gravid det hele tatt. og puppene mine som jeg nesten ikke kunne ta i er nå helt normale. merkelige ting dette her.
 
Er du "så kort på vei"? Jeg mener.… er selv 8+1 idag og har termin siste dag i februar, 28 feb. Fikk ikke dette til å stemme.… :p


Venter en liten i februar ❤️

Jeg har og termin 28 februar. Det må være ulikt hvordan de regner da, for har fått termin av legen min. Er foresten 7+6 idag da. så er bare en dag i forkjell da...
 
Den hopper opp og ned som en sprett ball. Oppdatter dagelig i dagboka her inne hvordan den er...
 
Formen er ikke noe bra. Ømme pupper. Kjempe trøtt og sliten, orker ikke noe annet enn å ligge på sofaen å småsove hele dagen. Og kvalmen er her også, får nesten ikke i meg mat :(
Men, jeg satser på at det blir bedre snart :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp