kreativmamma
Glad i forumet
Varierende form her. Småkvalm og uggen det meste av tiden, men kaster ikke opp så ofte. Liiite energi og har så smått begynt å kjenne det i bekkenet. 11+5 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8+2 i dag......Trøtt, slapp og kvalm hele dagen...Skulle ønske jeg kunne kastet opp for å bli kvitt kvalmem, men nei den mekanismen har ikke jeg så derfor kvalm hele dagen
Kan kanskje trøste dere med at hos meg blir det ikke bedre etter å ha kastet opp, like kvalm etterpå...Samme her. Vært enklere å bare fått det opp tenker jeg, men nei da.. :/ utrolig ekkelt å gå kvalm hele tiden..
Samme her og blir alltid skjelven etterpå av én elleran grunn ... guttungen på 2 har begynt hærme etter meg og står over do og later som han spyr .. ooopsKan kanskje trøste dere med at hos meg blir det ikke bedre etter å ha kastet opp, like kvalm etterpå...
Sent from my iPhone using BV Forum
Er du "så kort på vei"? Jeg mener.… er selv 8+1 idag og har termin siste dag i februar, 28 feb. Fikk ikke dette til å stemme.…Er bare 7+5 og jeg er super trøtt, bruker hver anledning til å sove har og veldig ømme bryster. Kvalmen på kveldene
Sent from my iPhone using BV Forum
Er du "så kort på vei"? Jeg mener.… er selv 8+1 idag og har termin siste dag i februar, 28 feb. Fikk ikke dette til å stemme.…
Venter en liten i februar