Hvor i syklusen er du i dag?

CD 8 etter utskraping.. orker ikke tenke på hverken el eller dpo-dager eller tr.. kan ta forever innen jeg er back in the game.. eneste jeg egentlig tenker på for tida er når vi kan ha sex igjen etter utskrapingen????

CD 8 etter utskraping.. orker ikke tenke på hverken el eller dpo-dager eller tr.. kan ta forever innen jeg er back in the game.. eneste jeg egentlig tenker på for tida er når vi kan ha sex igjen etter utskrapingen????

Leit at du måtte igjennom det :(
Informerte de ikke noe om det på sykehuset?

Veldig godt spørsmål, skulle gjerne likt å vite hvor jeg var i syklusen selv :D
Er på dag tre etter MA, så har vel ikke rukket å få kroppen i gang igjen. Gleder oss veldig til alt er normalt og vi kan prøve igjen :rolleyes:

Leit at du måtte igjennom det :( [emoji173]
Informerte de ikke noe om det på sykehuset?

På infoarket jeg fikk om cytotek/medisinsk abort stod det vel at vi skulle unngå sex så lenge jeg blødde, men så endte det jo i akutt utskraping, fikk ingen info ifht. sex etter den..

På infoarket jeg fikk om cytotek/medisinsk abort stod det vel at vi skulle unngå sex så lenge jeg blødde, men så endte det jo i akutt utskraping, fikk ingen info ifht. sex etter den..

Huff så kjedelig :( Ring på sykehuset om ingen her vet av erfaring? Lag en egen tråd, så ser flere det :)

Huff, så trist å høre :(

8dpo :)

Back
Topp