CD 8 etter utskraping.. orker ikke tenke på hverken el eller dpo-dager eller tr.. kan ta forever innen jeg er back in the game.. eneste jeg egentlig tenker på for tida er når vi kan ha sex igjen etter utskrapingen????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 8 etter utskraping.. orker ikke tenke på hverken el eller dpo-dager eller tr.. kan ta forever innen jeg er back in the game.. eneste jeg egentlig tenker på for tida er når vi kan ha sex igjen etter utskrapingen????
Leit at du måtte igjennom det [emoji173]
Informerte de ikke noe om det på sykehuset?
På infoarket jeg fikk om cytotek/medisinsk abort stod det vel at vi skulle unngå sex så lenge jeg blødde, men så endte det jo i akutt utskraping, fikk ingen info ifht. sex etter den..
Huff, så trist å høreCD 8 etter utskraping.. orker ikke tenke på hverken el eller dpo-dager eller tr.. kan ta forever innen jeg er back in the game.. eneste jeg egentlig tenker på for tida er når vi kan ha sex igjen etter utskrapingen????
11 dpo. Og positiv G test[emoji16]
11 dpo. Og positiv G test[emoji16]
Gratulerer så mye!
Ååå, så glad jeg ble på dine vegne [emoji173] Endelig Hurra! Gratulerer så mye [emoji173][emoji173]