Hvor i syklusen er du i dag?

CD 8 etter utskraping.. orker ikke tenke på hverken el eller dpo-dager eller tr.. kan ta forever innen jeg er back in the game.. eneste jeg egentlig tenker på for tida er når vi kan ha sex igjen etter utskrapingen????

Leit å høre. Jeg fikk info om tidligst to uker etter, hvis en hadde sluttet å blø. Hvis ikke, vent til blødning er over.

CD 7, venter på EL

3 dpo [emoji3]

CD 37 og i limboland

Limboland? Som meg kanskje? Aner ikke om EL har vært eller er snart? Håper jo at den var i helga, men stikker i ene siden igjen i dag, så kanskje ikke likevel :(

Jeg tror ikke jeg hadde el denne syklusen.. derfor kommer ikke tr som normalt :hungover: jeg testet etter el med clearblue og fikk fast smiley på CD 19, men egget slapp vel aldri da.. (går på hormoner for å få el) kjedelig å ikke vite da.. pleier du ha lange og ustabile sykluser ? Hvilken CD er du på?

Jeg tror ikke jeg hadde el denne syklusen.. derfor kommer ikke tr som normalt :hungover: jeg testet etter el med clearblue og fikk fast smiley på CD 19, men egget slapp vel aldri da.. (går på hormoner for å få el) kjedelig å ikke vite da.. pleier du ha lange og ustabile sykluser ? Hvilken CD er du på?

Æsj, så kjedelig å ha sykluser uten EL. Må føles så innmari bortkasta :( Temper du og, så du får det bekreftet? Så dumt at hormonene ikke hjalp isåfall :( Gått på hormoner lenge? Får du byttet, evt økt dosen, om de ikke virker på deg?

Hatt ustabile nå de siste gangene etter sa. CD ligger mellom 15-18. Spotta en dag, så spotta frisk blod, så gammelt blod igjen, så mens for fullt, så aner ikke hva kroppen min mener er CD1 jeg :p Kjent på EL smerter/verking siden onsdag, så håper jo at egget har sluppet :) Meen, så begynte det å stikke i ene sida og murre nedi der igjen nå så :/ Ikke vet jeg. Kanskje EL er i dag? :p Time will show ;)

11dpo og 2/3 dager igjen til ikm

CD 32 og 12 dpo. Syns dagene går tregt nå, så lurer på hvor tregt det skal gå når vi begynner å prøve [emoji14] haha

5 dpo idag. Gleder meg til neste uke! Enten positiv test eller tr. Håper på det første, men siden vi egentlig ikke skulle prøve går det helt fint med tanta og. Er bare glad for at kroppen er igang igjen etter det den har vært igjennom.

Back
Topp