Hvor i syklusen er du i dag?

Ah[emoji4] Ja men at tr ikke har kommet er jo ett godt tegn det. Ingen sorger før tr banker på[emoji173]️
Fortsatt ingen mensen, ikm på 5 dagen nå.. tok tester igjen i dag, men kan ikke se noe? :(
 

Vedlegg

  • IMG_0877.JPG
    IMG_0877.JPG
    1.016,7 KB · Visninger: 73
1dpo tenker jeg
 
Last edited:
1 dag over ikm idag, tok test 11 dpo den var negativ. Det som er litt rart at jeg "spottet" fra 7 dpo til igår som var ikm. Var ikke ferskt blod, var mer et lyserosa slim og brun aktig tykk utflod som kun kom da jeg tørket meg på dp. Det som er rart er at jeg ikke føler meg noe gravid i det heletatt og har ikke noen syntomer, utenom at jeg føler jeg har hat ekstremt unormalt mye luft i magen den siste uke, men dette kan jo også komme av naturlige årsaker, blir spennende og se om mensen kommer. Noen som har opplevd noe lignende?
 
10 dpo i dag, og har gitt opp denne pp nå. Bare en slags skygge der det skulle vært en strek i dag.
 
3dpo :)
 
Vi har ikke vært så aktive i sengehalmen, kun 4 dager før eggløsning og 1 dag etter, så bomma nok akkurat :D Men skulle egentlig vente 1 mens (råd fra gyn) uansett, så nå gleder jeg meg til tanta kommer og deretter "blanke ark" :) Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å svi av at par tester før ikm :p

Lykke til :)
 
1 dag over ikm idag, tok test 11 dpo den var negativ. Det som er litt rart at jeg "spottet" fra 7 dpo til igår som var ikm. Var ikke ferskt blod, var mer et lyserosa slim og brun aktig tykk utflod som kun kom da jeg tørket meg på dp. Det som er rart er at jeg ikke føler meg noe gravid i det heletatt og har ikke noen syntomer, utenom at jeg føler jeg har hat ekstremt unormalt mye luft i magen den siste uke, men dette kan jo også komme av naturlige årsaker, blir spennende og se om mensen kommer. Noen som har opplevd noe lignende?

Ja, fra 11 dpo, men det var tanta som kom tidlig hos meg :( Testa noe mer? Håper det er festeblødning hos deg :)
 
Back
Topp