Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er kina-test så er de veldig lite sensitiveSkulle egentlig hatt TR i dag eller i går, ikke kommet enda Tok test i går, som ikke viste noe (billig ebay test, vet ikke om de funker en gang)
Hva betyr forresten CD?
Jeg testet med morgenurinen i dag (fredag) men fortsatt ikke positiv TR har heller ikke kommet enda.Spennende Tester du igjen i morgen?
Jeg testet med morgenurinen i dag (fredag) men fortsatt ikke positiv TR har heller ikke kommet enda.
Er det mulig å teste på feil måte?
Jeg har 2 forskjellige eBaytester (en type stav og en strips) og jeg tok en clearblue i tillegg uten noe utslag.Kan jo være at du produserer HCG litt sent bare [emoji4] Hvilke tester bruker du?[emoji4]
3 dpo etter sa 13.mars! Er sååå glad for at eggløsning kom! Nå venter jeg bare på tanta
Jeg har 2 forskjellige eBaytester (en type stav og en strips) og jeg tok en clearblue i tillegg uten noe utslag.
Jeg tok ingen test i dag tidlig, men TR har fortsatt ikke kommet
Leit at du mista ❤ Kanskje tanta ikke kommer? Lykke til
Ja [emoji4] første dag med friskt blod og ikke bare spotting [emoji14]Første dag i syklusen er første dag med TR, eller?