Hvor i syklusen er du i dag?

Skulle egentlig hatt TR i dag eller i går, ikke kommet enda :D Tok test i går, som ikke viste noe (billig ebay test, vet ikke om de funker en gang)

Hva betyr forresten CD?
Hvis det er kina-test så er de veldig lite sensitive ;)
 
Cd35 om 1 time, negative tester og ingen anelse når EL var.... Er trett, økt luktesans, fått dårlig bekken og tett i nesa - ganske innbilt svangerskap ja!
 
Kan jo være at du produserer HCG litt sent bare [emoji4] Hvilke tester bruker du?[emoji4]
Jeg har 2 forskjellige eBaytester (en type stav og en strips) og jeg tok en clearblue i tillegg uten noe utslag.
Jeg tok ingen test i dag tidlig, men TR har fortsatt ikke kommet :)
 
3 dpo etter sa 13.mars! Er sååå glad for at eggløsning kom! Nå venter jeg bare på tanta :)
 
Jeg har 2 forskjellige eBaytester (en type stav og en strips) og jeg tok en clearblue i tillegg uten noe utslag.
Jeg tok ingen test i dag tidlig, men TR har fortsatt ikke kommet :)

Ah[emoji4] Ja men at tr ikke har kommet er jo ett godt tegn det. Ingen sorger før tr banker på[emoji173]️
 
Leit at du mista ❤ Kanskje tanta ikke kommer? ;) Lykke til :)

Vi har ikke vært så aktive i sengehalmen, kun 4 dager før eggløsning og 1 dag etter, så bomma nok akkurat :D Men skulle egentlig vente 1 mens (råd fra gyn) uansett, så nå gleder jeg meg til tanta kommer og deretter "blanke ark" :) Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å svi av at par tester før ikm :p
 
Back
Topp