Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med solhar stått opp, gitt lillegutt mat og meg selv. ser på fødeavdelingen på FEM.... tror dette en en trist/rørende episode så kommer til å gråte... lillegutt ligger å leker med babygymmen I dag er det sol og fint vær som det har vært i godt over to uker
Deilig med sol
Her regner det.. litt godt, for da kan man tillate seg å være inne med god samvittighet Jeg er trøøøøtt idag.
Hehe, godt å høreEg ringte på fredag, så du e kje den einaste som e treg
Jeg dusjer når lillebror sover, eller så er han med meg inn på badetI dag så skal min far(bestefar) dra på kurs etter jobb så han blir borte til onsdag... da blir jeg alene til da, å funderer på hvordan jeg ska få dusjet :O babyen er ikek altid gira på å ligge/sitte lenge...
jo... men nå for tiden sover han så kort... men har ei tante jeg tenkte å spørre om hun vil passe han littJeg dusjer når lillebror sover, eller så er han med meg inn på badet
Ikke lett dajo... men nå for tiden sover han så kort... men har ei tante jeg tenkte å spørre om hun vil passe han litt
Her og sove han veldig kort om dagen, får ikkje gjort nåke vetigt! Men eg og pleie å ha han i vippestol på badet når eg dusjerjo... men nå for tiden sover han så kort... men har ei tante jeg tenkte å spørre om hun vil passe han litt