hvis du...

har stått opp, gitt lillegutt mat og meg selv. ser på fødeavdelingen på FEM.... tror dette en en trist/rørende episode så kommer til å gråte... lillegutt ligger å leker med babygymmen:) I dag er det sol og fint vær som det har vært i godt over to uker :D
 
har stått opp, gitt lillegutt mat og meg selv. ser på fødeavdelingen på FEM.... tror dette en en trist/rørende episode så kommer til å gråte... lillegutt ligger å leker med babygymmen:) I dag er det sol og fint vær som det har vært i godt over to uker :D
Deilig med sol :)

Her regner det.. litt godt, for da kan man tillate seg å være inne med god samvittighet :) Jeg er trøøøøtt idag.
 
Deilig med sol :)

Her regner det.. litt godt, for da kan man tillate seg å være inne med god samvittighet :) Jeg er trøøøøtt idag.

er trøtt jeg og... men litt pga er alene me babyen(gubben er på jobb og far/farfar jommer mye) å babyen vil jo at jeg skal holde han så han kan stå hele tiden men det skjer ikke... å så er det så varmt!!
 
No ligge vetleguten strekk ut på sofaen! Endelig fått besja etter fleire dager med trykking ;) snart skal eg levere han til farmor så skal eg hjelpe mannen litt med kyra!
 
Vi har vært på babysvømming idag. Er Såå koselig asså! Nå skal vi straks grille. Snuppa sovna momentant etter mat og sang da vi kom hjem fra svømminga. Får håpe hu sover til i mårra nå..
 
Nå har jeg funnet at mannfolkgenet til lillebror virkelig er aktivt! Var på kjøpesenter i dag, trenger desperat nye klær. Skulle ikke sove i vogna og måtte ammes 3gang på under 3 timer. Alt for å ikke være på butikk:eek::p
Ja, ja, slektes på far sin;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
lillegutt fått mat og lagt seg, har skrubbet flaske, tuter osv å satt det på kok... skal slappe litt av mens det koker opp og kokes litt før jeg tar det ut... så skal jeg legge meg litt tidli i dag :)
 
Sliten i dag.. var på revy i går og drakk noen øl. Ble fort svirr i toppen o_O
Revyen var sinnsykt morsom!!
 
Eg sitt og klypper ut dåpsinvitasjonar, blei litt kjedelig så måtte ha ein nettpause :)
 
Alltid kjekt med en liten nettpause ;)
Nå kom jeg på at i morgen må jeg huske å ringe kirken for å høre om dåp. Er så vanvittig treig!!!
 
Igår kom mamma på besøk og skal være her til ons. Hyggelig med besøk for lille snuppa vår :)
Ha en fin dag alle sammen!
 
  • Liker
Reactions: jc
I dag så skal min far(bestefar) dra på kurs etter jobb så han blir borte til onsdag... da blir jeg alene til da, å funderer på hvordan jeg ska få dusjet :O babyen er ikek altid gira på å ligge/sitte lenge...
 
I dag så skal min far(bestefar) dra på kurs etter jobb så han blir borte til onsdag... da blir jeg alene til da, å funderer på hvordan jeg ska få dusjet :O babyen er ikek altid gira på å ligge/sitte lenge...
Jeg dusjer når lillebror sover, eller så er han med meg inn på badet :)
 
Jeg dusjer også når hun sover el så har jeg vippestol på badet.
 
jo... men nå for tiden sover han så kort... men har ei tante jeg tenkte å spørre om hun vil passe han litt :p
Ikke lett da:rolleyes:
Kjekt med noen som kan passe:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
ja håper hun kan:) Har ellers en nabo som er gla i unger som sikkert ha kunnet hjulpet...

Er og spent på om han lar meg vaske i morgen... vasker altid på tirsdagen(noen ganger mandag om jeg ikke kan på tirsdag).... å er noe større her en der jeg bor til vanli:p
 
jo... men nå for tiden sover han så kort... men har ei tante jeg tenkte å spørre om hun vil passe han litt :p
Her og sove han veldig kort om dagen, får ikkje gjort nåke vetigt! Men eg og pleie å ha han i vippestol på badet når eg dusjer
 
Back
Topp