Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og! Bare halv times dupper.. Hva er det for no a?Her og sove han veldig kort om dagen, får ikkje gjort nåke vetigt! Men eg og pleie å ha han i vippestol på badet når eg dusjer
God turhar pakket mesteparten som jeg kan pakke... siste rest blir i morgen tili når vi er ferdistelt... heldigvis kan min far ta samme båt om oss(han pendler over fjorn å tar som regel en måt som går tidligere en den jeg skal ta) så han kan hjelpe med baggasje så kommer sambo på kaia å tar oss imot blir spennense med båttur på 3 timer :O
ijo... men er en ganske stabil båt så me mindre det er "uvær" så er det ikke mye bevegelse.... å heller ikke så mye during... men det dumme er at når de anroper anløp så er det så sabla høyt:SGod tur
Kommer sikkert til å sove godt med motordur og litt bevegelse.
Hmm, det var dumt! Hvilken båt er det, eller hvor skal du reise? Om jeg kan spørreijo... men er en ganske stabil båt så me mindre det er "uvær" så er det ikke mye bevegelse.... å heller ikke så mye during... men det dumme er at når de anroper anløp så er det så sabla høyt:S
Det er dårlig gjort deti dag var eg skikkelig trøtt når vetleguten våkna, så eg prøvde å få han t å sova igjen. Uten hell. Men ein halv time etter me sto opp sov han igjen, og no får ikkje eg sova ;(
Storebror var ganske stor når han slutta med melk på natta, nesten et år mener jeg..Har nettop gitt guttn mat... gleder meg til nattmatinga er over... når er det vanli at det skjer? Har forøvri så vondt i hode at måtte ta smertestillende...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app