hvis du...

Takk. Var negativ. Men tar ny om noen dager. For kom en teit svak skyggestrek på den

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har vert på babytreff i dag! Veldig kjekt :) no skal eg lage middag, får svigers på besøk :)
 
Har vært mye ute i dag, trillet på butikken, satt der i en ti min før jeg og ei venninde trillet opp til hennes mor(var der i litt over en time) før vi trillet ned til henne hvor vi satt på altanen før jeg trillet hjem :)
 
Nå har jeg vært på sykkeltur, utrolig deilig!!! Har ikke sykla på aldri så lenge, ikke trent heller... så nå skal ho mor komme i form :)
 
Nå har Lillemor også blitt litt småsyk. Tett nese stakkar.. Da er vi 2 sjuklinger i hus idag..:) Da tar vi det med ro. Sover når vi kan, spiser litt og sover litt igjen. Jeg har dyna og puta på sofaen, så snart skal jeg bekke over å ta en lur.
 
Nå har Lillemor også blitt litt småsyk. Tett nese stakkar.. Da er vi 2 sjuklinger i hus idag..:) Da tar vi det med ro. Sover når vi kan, spiser litt og sover litt igjen. Jeg har dyna og puta på sofaen, så snart skal jeg bekke over å ta en lur.
God bedring til begge to:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Vetleguten søv bare små lurar for tida :( no e han sovna i fanget mitt, våger ikkje legge han vekk, for då våkne han så fort. Men har så masse eg skulle ha gjordt!
 
så kjedli det da :( Her var lillegutt sånn for ei stund siden men har de to siste dagene hatt en lengre lur på dagen og kanskje en liten en til senere... den lengre turen er jo i vogna å da triller jeg jo over halvpartn av luren:p Men fikk gjort en del husarbeid(vaska gølva i gangen, stua og kjøkkene+vaska på badet) i formiddag... Nå venter jeg på at far/bestefar skal komme hjem så skal vi spise middag før lilegutt skal ha mat igjen :)
 
Ja her og hadde frøkner en periode hvor hu bare sov halvtimes dumper ( under BV krigen for sikkerhets skyld ), men idag har hun hatt en dupp på over 2 timer. Jeg gjorde INGENTING! La meg rett og slett ned med dyne og pute på sofaen :)
Nå har mannen kommet hjem og han står og lager middag til oss. Idag blir det torsk med bacon og porsjert egg.
 
  • Liker
Reactions: jc
Ja her og hadde frøkner en periode hvor hu bare sov halvtimes dumper ( under BV krigen for sikkerhets skyld ), men idag har hun hatt en dupp på over 2 timer. Jeg gjorde INGENTING! La meg rett og slett ned med dyne og pute på sofaen :)
Nå har mannen kommet hjem og han står og lager middag til oss. Idag blir det torsk med bacon og porsjert egg.
Så deilig! Vetleguten hadde og ein periode han sov i opptil 3 timar på formiddagen, men sen tid er vist forbi får håpe den kjem tilbake igjen!
 
i dag skal jeg til manuellterapauten, er så stiv i kroppen!!! Så nå trengs en time. Håper lillebror sover når jeg blir massert, eller slapper av i alle fall.
 
i dag skal jeg til manuellterapauten, er så stiv i kroppen!!! Så nå trengs en time. Håper lillebror sover når jeg blir massert, eller slapper av i alle fall.
skulle jeg og ha vært til :O Har sikkert 1000 låsninger i nakka og skuldre :(
 
skulle jeg og ha vært til :O Har sikkert 1000 låsninger i nakka og skuldre :(
Ja det knaker godt når han holder på, sinnsykt vondt!!! Så løsner han musklene mine på ryggen, helt grusomt vondt når han holder på. Men kjenner at det hjelper, så jeg trøster meg med det;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nå har vi gått en liten tur å levert to poser babyklær til Fretex:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
har gitt guttn mat, ska så kle på han en body(tror det er nok i denne varmen) så skal vi til noen andre hvor det skal bli tatt bilde av alle her unge med smått, vi er veldi mange for å være en så liten plass! hihi
 
Barnet sover i sin seng og mannen sover på sofaen, og jeg sitter på mac´en. Vasker klær så det synger etter gjør jeg også. Har en veldig grei fordeling. Jeg sorterer, vasker og henger opp, og mannen bretter og legger på plass. Han er myye flinkere enn meg til å brette klær. haha- I suck :)
 
Jeg sitter å venter på at vaskemaskin skal bli ferdig så jeg kan henge opp klærne, og så legge meg! Trøtt.no!!!
 
Back
Topp