Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink!!!Nå har jeg vært på sykkeltur, utrolig deilig!!! Har ikke sykla på aldri så lenge, ikke trent heller... så nå skal ho mor komme i form
God bedring til begge toNå har Lillemor også blitt litt småsyk. Tett nese stakkar.. Da er vi 2 sjuklinger i hus idag.. Da tar vi det med ro. Sover når vi kan, spiser litt og sover litt igjen. Jeg har dyna og puta på sofaen, så snart skal jeg bekke over å ta en lur.
Så deilig! Vetleguten hadde og ein periode han sov i opptil 3 timar på formiddagen, men sen tid er vist forbi får håpe den kjem tilbake igjen!Ja her og hadde frøkner en periode hvor hu bare sov halvtimes dumper ( under BV krigen for sikkerhets skyld ), men idag har hun hatt en dupp på over 2 timer. Jeg gjorde INGENTING! La meg rett og slett ned med dyne og pute på sofaen
Nå har mannen kommet hjem og han står og lager middag til oss. Idag blir det torsk med bacon og porsjert egg.
skulle jeg og ha vært til :O Har sikkert 1000 låsninger i nakka og skuldrei dag skal jeg til manuellterapauten, er så stiv i kroppen!!! Så nå trengs en time. Håper lillebror sover når jeg blir massert, eller slapper av i alle fall.
Ja det knaker godt når han holder på, sinnsykt vondt!!! Så løsner han musklene mine på ryggen, helt grusomt vondt når han holder på. Men kjenner at det hjelper, så jeg trøster meg med detskulle jeg og ha vært til :O Har sikkert 1000 låsninger i nakka og skuldre