hvis du...

Igår var samboer og jeg på slottsfjell festival. Sol, sommer,mye folk, god drikke, bra musikk og kjempe stemning! Herlig!!! Lillemor hadde besøk av bestemor:)
 
God måren! I dag skal vi inn i nye huset og pusse opp. Riving av tapet står på programmet!
 
Sitter på kaia å venter på båten... har ikke lyst til å reise men sambo og svigers savner guttbabyen... det skal filmes her hele uka som kommer, en kortfilm som heter fallet(dere kan lese om det på f.eks facebook: fallet). Jeg skulle egentli hjelpe til men siden det er midt i fellesferien så vil sambo på fjelle me kompisene... men vurderer sterkt å reise hjem igjen i ettetmiddag- er jo ikke ofte det er filminnspilling her jeg bor, og jeg klarer meg sikkert fint en uke fra babyen og til sammen tre uker fra sambo (har nå vært borte fra han i 16 dager siden han er på jobb og kan ikke si at jeg har begynt å savne han enda)...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sitter på kaia å venter på båten... har ikke lyst til å reise men sambo og svigers savner guttbabyen... det skal filmes her hele uka som kommer, en kortfilm som heter fallet(dere kan lese om det på f.eks facebook: fallet). Jeg skulle egentli hjelpe til men siden det er midt i fellesferien så vil sambo på fjelle me kompisene... men vurderer sterkt å reise hjem igjen i ettetmiddag- er jo ikke ofte det er filminnspilling her jeg bor, og jeg klarer meg sikkert fint en uke fra babyen og til sammen tre uker fra sambo (har nå vært borte fra han i 16 dager siden han er på jobb og kan ikke si at jeg har begynt å savne han enda)...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
oi! Trur ikkje eg hadde greid meg ei veke borte frå babyen, klarer meg knapt nåken timar ;) trudde virkelig ikkje eg skulle bli sånn! Så gøy med filminspilling då!
 
I dag er lillegullet 6 mnd... så fort tia ha gått:confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ligger på sofaen med vond rygg, veldig godt å ha alle tre grevlingene i seng! Nå skal jeg snart på butikken og handle inn til barseltreff i morgen:)
 
I går lærte lillebror å rulle fra mage til rygg:)
Og i dag lærte han å rulle fra rygg til mage:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Lillebror på 6.5 mnd har begynt å krabbe. Han kommer seg rundt overalt ...ikkr bare opptatt av å kose med mamman sin lengre...sukk ;)

På halvtårskontrollen i dag var han 7530 og 66.5 cm lang.akkurat passe :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: jc
Vetleguten har og lært seg å krype no! Full fart, alt er spennande å utforske :)
 
  • Liker
Reactions: jc
Lillebror her går fortsatt kun i sirkel og bakover:) ellers går d mye i planke, pushups og situps; p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Lillebror her går fortsatt kun i sirkel og bakover:) ellers går d mye i planke, pushups og situps; p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hahaha- akkurat sånn som her! Kan stå i planke dagen lang:) Kanskje vi burde joine plankinga når de gjør det. Skikkelig god trening da!
 
Back
Topp