hvis du...

Nå ligger jeg i senga og får en liten stund med mobilen min:p Det er så masse som skjer hver dag, så jeg har fått svært lite tid på bv i det siste:confused::p

Nå i kveld har vi prøvd markisen med veggene på, til campingvogna:) gikk helt supert å sette den opp. Så tok vi ei øl der inne sammen med noen naboer:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nå sitter jeg på Wahwah med tåfisene i fotbad:)
Har unnt meg en times fotpleie. Godt med litt tid for meg selv:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nå sitter jeg på Wahwah med tåfisene i fotbad:)
Har unnt meg en times fotpleie. Godt med litt tid for meg selv:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
så deilig! Veldig godt med litt tid for seg sjølv i blandt ja :)
 
Vetleguten har fått vannkoppar, så e litt slapp i dag, men i ganske godt humør likevell!
 
Vetleguten har fått vannkoppar, så e litt slapp i dag, men i ganske godt humør likevell!
Stakkars! Håper han ikke klør masse da, god bedring:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Takk for det! Trur det klør innimellom, for av og til han sutrer veldig. Men stort sett er han i grei form, litt slappere enn vanlig, men med eit smil på lur :)
 
Nå lukter det godt i huset!!! Nettopp tatt to nybakte brød ut av ovn, gleder meg til å smake :D
 
Har nettopp sett hobbiten for andre gang. Gleeeeder meg til neste film i desember:)
 
Nå har jeg støvsugd bilen, det var virkelig nødvendig nå!!! Skal kjøre i helgen på ferie, så da er det godt med ren bil :)
 
Nå er alle 5 klar for Kristiansand tur. Spent på hvordan bilturen går. Lillebror er ikke vant til å kjøre bil. Vi overnatter heldigvis i Røldal.ca gallveis. Storesøstrene gleder seg til badelandet. Hadetbra Bergensregn!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå er alle 5 klar for Kristiansand tur. Spent på hvordan bilturen går. Lillebror er ikke vant til å kjøre bil. Vi overnatter heldigvis i Røldal.ca gallveis. Storesøstrene gleder seg til badelandet. Hadetbra Bergensregn!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God tur :) Håper bilturen går bra.
 
i dag ahr lillegull vært i dårlig form, men litt bedre nå... er fryktli tett og rennense nese... var veldi slapp tidligere og mild feber... glad han er bedre men blir nok å følge ekstra med...
 
Nå sitter vi i campingvogna ved Namsskogan familiepark. Ungene sover godt, vi spiser snop og hører på regnet:)
I morgen skal vi se på dyrene:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nå sitter vi i campingvogna ved Namsskogan familiepark. Ungene sover godt, vi spiser snop og hører på regnet:)
I morgen skal vi se på dyrene:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Såå hyggelig :) Kos dere videre!
 
  • Liker
Reactions: jc
Nå har vi vært en liten tur å sett mange dyr. Storebror var helt i hundre og srang rundt for å se alle dyrene:D
Nå har vi hatt en liten spisepause og skal straks tilbake:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Turen gikk supert. Lillebror er kjempe grei og tålmodig. Han spiser og smiler dagen lang og elsker å sitte VÅKEN i vogna si. Han står på alle fire. Skal han hoppe ovet ålestadiet som jentene var i? De drog seg fram på armene til de va 9 mnd. Krabbet fra 9 til 11 mnd da de beg å gå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ligger å hører på lillegull som sover, han er så tett i nesa stakkar:-( i morgen skal bi opp tidlig for da skal vi reise hjem (har vært hjemme hos min far mens sambo ha vært på jobb)...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp