hvis du...

God morgen:)
Jeg har vondt i en pupp!! Lillebror spiste bare fra en i natt/morges, så nå er den andre sinnsykt sprengt:eek:
Håper alle får en fin dag:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
har har vi spist frokost begge to...nå ligger lillemann på gulve og leker og kjennes til babygymmen...
 
Snuppa og jeg ser på Ally mcbeal på netflix. Jeg har vondt i halsen og sov lite inatt fordi lillevennen drømte at hun var en slange el no sånt.. makan til åling inatt.. hu sov godt da :)
 
Sitter med min bestemor og får snart servert omelett før jeg skal ta den ukentlige vasken for henne :) kjenner at jeg egentlig ikke har energi til dette i dag(den uka her), MEN stakkars besta må jo få det rent til helga hun og.. Ha en fin dag jenter! :)
 
Sitter med min bestemor og får snart servert omelett før jeg skal ta den ukentlige vasken for henne :) kjenner at jeg egentlig ikke har energi til dette i dag(den uka her), MEN stakkars besta må jo få det rent til helga hun og.. Ha en fin dag jenter! :)
Oi! Imponerande! her blir det ikkje reint til helga hos oss sjølv ein gang!
 
Tror jeg har blitt gal:oops: har akkurat vaska gulvet i stua, heiv ut gulvteppene og flytta rundt på alle møblene:eek:
Utolig herlig egentlig:D nå skal jeg sove med god samvittighet:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
God morgen! Nå er vi oppe og snuppa har spist. Var oppe halv 3 i natt også. Håper dere får en flott dag :)
 
Har blitt forkjøla jeg.. Tett nese, vond hals, vondt i hodet og nakken. Også vi som får besøk i mårra.. Crap!
 
Har blitt forkjøla jeg.. Tett nese, vond hals, vondt i hodet og nakken. Også vi som får besøk i mårra.. Crap!
huff, god bedring til deg :-) Får håpe det bare er et blaff som er borte i morgen igjen ;)
 
har vært på butikk og kafee :)

og så ha vi fått litt info ang en kortfilm som skal spilles inn her på øya i juli:D
 
Hei. Har hatt bursdag for fireåringen min i dag. Sola skinner for oss og livet smiler
 
har akkurat lagt lillegutt... ville vist ikke ligge utn smokken eller uroen i kveld... så må vel gå å slå av uroen om ikke så lenge å håpa han ikke våkner etter det... eller evt når han mister smokken i søvne... tror ikke han ble 100% fornøyd etter kveldsmatn så tror han nå må få mere...
 
I dag har vært en super dag, fint vær og snille barn:p
Vi har vært ute i nesten hele dag, lillebror sover så godt i vogna når det er litt "støy" rundt. Sov nesten 3 timer i dag:)
Har fått rydda masse og vaska klær:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Jeg blei skikkelig forkjøla jeg. Nå har jeg mista stemmen nesten. Veldig artig å synge for jenta mi med DEN stemmen. Hahaha:)
 
Jeg blei skikkelig forkjøla jeg. Nå har jeg mista stemmen nesten. Veldig artig å synge for jenta mi med DEN stemmen. Hahaha:)
Fikk litt lyst å trykke liker, men bare for at jeg ser det for meg:p
God bedring:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg vært å kjøpt meg nye pedaler til sykkelen, så i kveld skal jeg sykle!!:D gleder meg, lenge siden sist.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Da har jeg klart å komme meg på apoteket så nå skal jeg ta en test og håper den er negativ.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp