Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
slange... heheSnuppa og jeg ser på Ally mcbeal på netflix. Jeg har vondt i halsen og sov lite inatt fordi lillevennen drømte at hun var en slange el no sånt.. makan til åling inatt.. hu sov godt da
Oi! Imponerande! her blir det ikkje reint til helga hos oss sjølv ein gang!Sitter med min bestemor og får snart servert omelett før jeg skal ta den ukentlige vasken for henne kjenner at jeg egentlig ikke har energi til dette i dag(den uka her), MEN stakkars besta må jo få det rent til helga hun og.. Ha en fin dag jenter!
Oi! Imponerande! her blir det ikkje reint til helga hos oss sjølv ein gang!
huff, god bedring til deg Får håpe det bare er et blaff som er borte i morgen igjenHar blitt forkjøla jeg.. Tett nese, vond hals, vondt i hodet og nakken. Også vi som får besøk i mårra.. Crap!
Takk Ja, hadde det bare vært så vel.. det starta igår, så vi får se..huff, god bedring til deg Får håpe det bare er et blaff som er borte i morgen igjen
Fikk litt lyst å trykke liker, men bare for at jeg ser det for megJeg blei skikkelig forkjøla jeg. Nå har jeg mista stemmen nesten. Veldig artig å synge for jenta mi med DEN stemmen. Hahaha