hvis du...

Ja det hadde faktisk jeg og!:rolleyes:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Vi har nok konsentrert oss skikkelig.. jeg var kanskje litt dårlig på å drikke tror jeg..:)
 
Sitter under teppe i sofaen. Fekk vist ikkje fyr i ovnen! Får ikkje gjort nåke med det no for vetleguten ligg og sove på meg, vil ikkje vekka han! Egentlig for gale å måtte fyre i ovnen 15. Mai :(
 
Heilt sykt for en vår!:confused: her er det meldt fint og varmt i helga:D gleder meg!!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
er meldt sånn høveli fint vær her og :) I går når vi kjørte så høljregnet det... men ble mindre og mindre og finere og finere vær og så ble det sol, varmt og nydli:) Men i dag så blåser det en del og er overskyet:(
 
Her har snuppa sovet siden litt over 10 ( ! ).. prøver å ta igjen det fortapte under BV krigen el no..:)
 
Nå sitter vi på ferga på tur hjem fra babysvømming. :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Det var kjempegøy:)
Lillebror koste seg, og gliste etter han fikk vann over hodet:p

Det er så bra tilrettelagt for babysvømming der. Tar ikke klærne av han før vi var inne med bassenget. Der skifta jeg på han, så er det en dusj der som vi gikk i. Når vi var ferdig dusja jeg han der inne, så er det et stellebord som jeg ordner han på. Legger han i bilstolen, så går vi inn i garderoben hvor jeg dusjer.
For større barn er det lekegrind inne i garderoben:)

Han sovna som en stein når han kom i bilstolen:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Babysvømming er jo kjempekos!
Berre eldste her i heimen som har hatt sjans til å gå på det


Ynskjer alle ei fin 17.maifeiring!
 
no har eg funne 17. Mai kler! Måtte langt inn i skapet og finne noko :) håper alle får ein fin dag i måro :)
 
har pyntet meg selv, gubben er i ferdi i dusjen og skal ordne seg, så kl tolv skal vi ordne guttn, gi han mat å så dra for å gå i tog(håper vi rekker det-det er etter kirka men vet ikke hvor lang tid det tar siden det er ny prest)....
 
Sitter nede ve have i sola og ser på gubben fisker, å fisk ha vi fått:) så nå blir kattene gla!! Bestefar passer lillegutt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sitter nede ve have i sola og ser på gubben fisker, å fisk ha vi fått:) så nå blir kattene gla!! Bestefar passer lillegutt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så herlig:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Jeg og lillebror ligger på sofaen å sløver:oops: blir helt utkjørt av varmen:confused:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Godt med litt aleinetid om kvelden! Men tida går så fort, på tide å komme seg i seng! God natt :)
 
sov godt :)
jeg sitter her med pumpa jeg...
 
Back
Topp