hvis du...

Nå har vi hatt besøk:) Kjempekosli! Nå skal jeg skravle så mye jeg kan... mens gubben har guttn og prøver finne ut hva vi skal ha til middag i dag(det har vi vist glemt av)
 
Hatt en liten pause nå med flere bleieskift, mat, byssing og trilling av vogn, mat til oss voksne.. Lille gull har bare sovet 1 time til sammen på hele dagen idag. Sovna ca 18.00.. skulle egentlig ha spist snart, men nå får hu bare sove til hu våkner.. Puh! Jeg skulle hatt meg en time på øyet. Så tror jeg blir borte en liten stund til
 
Så inne på før svangerskapet hadde de lagd seg skravletråder. Kun et ord i hvert innlegg:) så nå har jeg laga meg en. Skriver bare svada da... Men får jo mange innlegg om alle gjør det;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Jeg sitter i senga og ammer.
 
Altså.. hu sov til sammen en halv time til.. 3 liten idag på en halv time.. Litt vel lite.. Har forsøkt å få henne til å sove i en time nå. Hu er blid da heldigvis :)
 
nå har jeg laget egen skravletråd... hehe... gikk una det:p skal skrive mer mens jeg ser på ungkaren..
 
jeg er trøtt.... men vi har over 3000 innlegg siden klokka 12! Jeg er litt imponert, jeg :)
 
Men jeg har ikke sett hva de andre har, så jeg vet ikke om vi ligger så godt an som jeg håper..
 
Back
Topp