Hvis du titter innom her så..........

Beste babyen! Holdt det jaggu gående i går kveld, men så sov hun fra 23 til 0420!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har også fått "masse" søvn i natt!! Lillebror sov fra kvart over ett til tre og fra ti på halv fem til litt over sju!! :D

Deilig til meg.
 
God morgen damer:) her skinner sola, så håper på en fin dag:)
 
Hei jenter :-D Jeg ligger akkurat å ser på den sovende drømmen min som har gått i oppfyllelse :-D<3 Livet er herlig, selv uten søvn :p:-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter :-D Jeg ligger akkurat å ser på den sovende drømmen min som har gått i oppfyllelse :-D<3 Livet er herlig, selv uten søvn :p:-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
gleder meg:) kos deg masse!:)
 
Trengte virkelig en god natt nå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ingenting er som litt søvn :) det er en grunn til at det blir brukt som torturmetode :p
 
Ingenting er som litt søvn :) det er en grunn til at det blir brukt som torturmetode :p
ja er viktig med søvn, er ganske utrolig at vi får noen hormoner som gjør at vi skal klare oss med mindre søvn enn vanelig, men man trenger masse hvile:)
 
Fikk sove litt lengre i dag og nå spiser jeg frokost. Mannen satte i gang med kantklipperen ute nå, kl 9.. Håper ingen naboer blir sinna! :)
 
Reflekterer litt over at jeg har en tre åring og en ni dager gammel baby i hus. Herlig. <3
 
hvordan vondt?:) kos deg på vennekveld:)


Nesten som menssmerter.. og en lynaktig smerte som skyter opp i ryggen. Men i dag er det borte.
2 uker til termin, men begynner å bli utålmodig... lei av vond rygg.

Sov til 10 i dag! nesten uten avbrytelser :) Ut å prøve min nye kantklipper
 
Her sovnet ikke Mina før 3 i natt, så mat igjen 5 og 7! Ikke vanlig for henne, men slik er det vell. :) (15dager gammel)
Men fine kjæresten som tok henne kl 8 så jeg fikk sove til 10 ihvertfall.
Nå spist frokost og inntar kaffekoppen min. :)
 
Back
Topp