Hvis du titter innom her så..........

Har vært i 35 årsdagslunsj i dag. Koselig! Så kom niesa mi hit og satt her, mens jeg og mannen gikk oss tur. Har trua på bakker! Så nå rydder og sjauer jeg hjemme her. Mye stikkinger og nedpress, men lite kynnere...

Har vært i 35 årsdagslunsj i dag. Koselig! Så kom niesa mi hit og satt her, mens jeg og mannen gikk oss tur. Har trua på bakker! Så nå rydder og sjauer jeg hjemme her. Mye stikkinger og nedpress, men lite kynnere...
Synes du er flink som gjør så mye, er er jeg tom for energi om dagen..

Vh1 classic på tvn og baby på puppen. Sliiiiiiten.. i mårra står jeg ikke opp altså..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vurrderer å droppe filmen og legge meg. Men vet rett ogslett ikke om jeg orker å reise meg:p

Uff føler med deg..! Har det litt på samme måte her, sambo har helsigvis tatt seg mye av guttungen i dag, mens jenta har vært hos farmora, men er sååå sliten hele tiden... Håper det snart blir fødsel på oss begge:)
Det håper jeg også! :) Merker det er mer slitsomt nå enn første og andre gangen ! Sambo her har vært borte i hele dag, mens pappan dems ikke hadde mulighet til å ha dem idag, men kunne ha dem imorra:) Føler meg slem som føler jeg 'setter' dem bort, men er såå sliten! :/ Merker jeg trenger litt ro og hvile før fødselen setter igang, så hadde virkelig håpa den satte igang før helga ! :/

Det håper jeg også! :) Merker det er mer slitsomt nå enn første og andre gangen ! Sambo her har vært borte i hele dag, mens pappan dems ikke hadde mulighet til å ha dem idag, men kunne ha dem imorra:) Føler meg slem som føler jeg 'setter' dem bort, men er såå sliten! :/ Merker jeg trenger litt ro og hvile før fødselen setter igang, så hadde virkelig håpa den satte igang før helga ! :/
Ja jeg og synes det er tyngre. Må ikke ha dårlig samvittihget, de har det bra der og, og er jo også bedre for dem at du er iform, er det jeg trøster meg med når jeg må be om hjelp eøler bare trekke meg bort mens sambo tar seg av dem:)

Tror jeg finner veien til senga snart.. Håper på rier i natt! (Ikke at jeg har noen forvarsel altså)

Ja jeg og synes det er tyngre. Må ikke ha dårlig samvittihget, de har det bra der og, og er jo også bedre for dem at du er iform, er det jeg trøster meg med når jeg må be om hjelp eøler bare trekke meg bort mens sambo tar seg av dem:)
Jada, dem har det vel nesten bedre hos han enn hos meg når jeg er slik.. Syns j kjefter hele tida! :/ Mye bedre at jeg da får slappe av litt å spare opp litt energi til dem :)

Jada, dem har det vel nesten bedre hos han enn hos meg når jeg er slik.. Syns j kjefter hele tida! :/ Mye bedre at jeg da får slappe av litt å spare opp litt energi til dem :)
Ja det er bedre det:) men vi mammer får jo dårligsamvittighet for det meste gjør vi ikke?;)

Ja det er bedre det:) men vi mammer får jo dårligsamvittighet for det meste gjør vi ikke?;)
Jo, det er akkurat det! Til å med hvis jeg spiser ute/på cafe eller no uten dem får jeg dårlig samvittighet for at jeg spiser ett godt måltid uten at dem får det! Bare dumme tanker for da dem er med når vi spiser ute, ender det alltid med at dem knapt rører maten og heller vil ha slush/is, må på do eller noe annet.. Aldri ett rolig måltid der dem faktisk spiser :p

Vurdere å finne senga snart jeg også:) må vel såve nå når vi kan:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Mannen min er sinnsykt innstilt på at det skal skje noe i natt, mens jeg tenker det er godt å sove:p Han kommer til å fly på veggen lenge før jeg blir så utålmodig..

Litt stikkinger i dag, og nå har jeg kjent følelsen av at blæra ramler ut for hvert skritt jeg tar selv om jeg akkurat har vært på do, hvis dere skjønner hva jeg mener?! Er så sinnsykt dårlig på å forklare sånt:s

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Nå har jeg akkurat fått baby til å sovne i vogna si.. Hadde vært utrolig deilig om han sov et par timer, men det er nok for mye å håpe på..

Og idet jeg skriver dette så hører jeg st han begynner å knirke. Ha ha :D søvn, hva er vel det?

Nå har jeg akkurat fått baby til å sovne i vogna si.. Hadde vært utrolig deilig om han sov et par timer, men det er nok for mye å håpe på..

Og idet jeg skriver dette så hører jeg st han begynner å knirke. Ha ha :D søvn, hva er vel det?
Lykke til med å sove :)

Nei nå er det på tide å finne senga:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Back
Topp