Hvis du titter innom her så..........

Sitter ute i sola og ser på mannen som jobber med hagen og guttungen som leker. Jeg har og jobbet litt, klipt i klatreplanta mi og satt på klesvask :) Må lurer jeg på om vi alle fortjener en is : P
 
ImageUploadedByBV Forum1370774290.150430.jpg

Ligger med beina høyt slik at jeg yrker bursdagsselskap etterpå... Storebror ser Istid 4, slapper litt av :)
 
Sambo steker egg til "frokost" :) Deilig med treeeeig mårra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er jeg nettopp fått på meg klær for dagen... :p ganske utrolig hvor ting tar tid når man har baby. Må vel finne meg noe mat også... Ikke at det er noe som frister.

Etter jeg la lillebror i vogna si så har han sovet så mye! Det er helt utrolig. :D og ned mye, så mener jeg opptil flere økter på to timer hver isteden for en halvtime her og der.. :p
 
Her er jeg nettopp fått på meg klær for dagen... :p ganske utrolig hvor ting tar tid når man har baby. Må vel finne meg noe mat også... Ikke at det er noe som frister.

Etter jeg la lillebror i vogna si så har han sovet så mye! Det er helt utrolig. :D og ned mye, så mener jeg opptil flere økter på to timer hver isteden for en halvtime her og der.. :p
Så herlig da:)
 
Jeg ser på tv med sovende baby på brystet <3 Litt kos må man ha :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg også det tv, men min sovende baby ligger på armen min. Det er jo så deilig å se på han <3
 
Ble ingen fødsel i natt som mannen hadde tenkt:p

Nettopp vært det regnværet ute så jeg og snuppa ligger på senga og slapper av litt med puslespillapp på paden;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Har dn veldig avslappende dag hos mamma og pappa:)


LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
 
Jeg er her inne alt for mye:p sambo har laget middag og det lukter sååå godt! Så må vel snart få meg opp av senga:)
 
Venter på at apoteket skal åpne kl.17. Så må det bli noe middag ganske snart etter det for jeg er sulten.
 
Har spist en fantastisk god middag, og nå er ungene ute igjen og leker i det fine været:) herlig når de leker så fint sammen:)
 
Back
Topp