Jeg blir masete av å ha det sånn, ser tusen ting som burde gjøres og vil at sambo skal gjøre dem..Samme her
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir masete av å ha det sånn, ser tusen ting som burde gjøres og vil at sambo skal gjøre dem..Samme her
Jeg blir masete av å ha det sånn, ser tusen ting som burde gjøres og vil at sambo skal gjøre dem..
Gratulere med dagenLagt meg og håper på ordentlig driiiiitvonde rier !! ikke dissa vonde murringene :/ men våkner vel like skuffa i morgen tidlig om 30min er jeg faktisk 24 år. Og første gang den ikke kommer til å feires noe særlig. Gitt beskjed om at jeg ikke orker . Men skal kose meg med gutta mine da <3 sov god alle junijenter
Go måren..? Har hatt en natt med lite søvn, og nå er plutselig hele familien i dobbeltsenga.. Alle sover søtt untatt meg
Jeg har gitt opp har stått opp er ikke trøtt i det hele tatt:/ men veldig kjedelig å stå opp så inmari tidelig daGod morgen.. ikke mye søvn her heller. Våknet av dumme kynnere ørten ganger, pluss en gang hvor jeg plutselig var skikkelig kvalm og dårlig i magen. Nå har kroppen min vært halvvåken så lenge at jeg er kvalm pga kroppen gjerne vil ha mat. Stått opp og spist litt yoghurt og lagt meg igjen.
Håper junior sover til 7 i hvert fall.
Jeg har gitt opp har stått opp er ikke trøtt i det hele tatt:/ men veldig kjedelig å stå opp så inmari tidelig da
De er så søte disse ungene ingentig er bedre enn demHe he. Har gitt opp å prøve å sove noe mer,men ligger nå her allikevel
Venter på en gutt som kommer hoppende opp i senga,gir meg en kos og lurer på om det er morgen nå
Jeg blir masete av å ha det sånn, ser tusen ting som burde gjøres og vil at sambo skal gjøre dem..
Sitter og veksler mellom og lese her inne på Bv og den nye Jo Nesbø boken politi.
Mannen synes jeg gjorde for mye i permisjonstiden så gikk ut og kjøpte boken til meg med streng beskjed om å ta livet med ro og kose meg med rolige dager .