Hvis du titter innom her så..........

Klarer ikke å la vær å klikke meg inn her.. :rolleyes:
Har fått vondt i det teite nyrebekkenet mitt igjen :(
Tatt 2 paracet nå og håper det funker. Kjipt om det ikke gjør det,da må jeg ringe føden og høre om det er greit at jeg tar en paralgin forte i tillegg,kort tid etter paraceten. Fikk jo paralgin etter overnatting på barsel og fikk beskjed om at jeg kunne ta både paracet og paralgin,bare det ikke ble mer enn max 8 (tror jeg) til sammen. Pga det er paracetamol i begge. Hmm..

Lagt meg og håper på ordentlig driiiiitvonde rier !! :D ikke dissa vonde murringene :/ men våkner vel like skuffa i morgen tidlig :p om 30min er jeg faktisk 24 år. Og første gang den ikke kommer til å feires noe særlig. Gitt beskjed om at jeg ikke orker . Men skal kose meg med gutta mine da <3 sov god alle junijenter :)

Lagt meg og håper på ordentlig driiiiitvonde rier !! :D ikke dissa vonde murringene :/ men våkner vel like skuffa i morgen tidlig :p om 30min er jeg faktisk 24 år. Og første gang den ikke kommer til å feires noe særlig. Gitt beskjed om at jeg ikke orker . Men skal kose meg med gutta mine da <3 sov god alle junijenter :)
Gratulere med dagen:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Burde gå å legge meg, men er så våken på kveldene:o

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Go måren..? Har hatt en natt med lite søvn, og nå er plutselig hele familien i dobbeltsenga.. Alle sover søtt untatt meg:p

Go måren..? Har hatt en natt med lite søvn, og nå er plutselig hele familien i dobbeltsenga.. Alle sover søtt untatt meg:p

God morgen.. ikke mye søvn her heller. Våknet av dumme kynnere ørten ganger, pluss en gang hvor jeg plutselig var skikkelig kvalm og dårlig i magen. Nå har kroppen min vært halvvåken så lenge at jeg er kvalm pga kroppen gjerne vil ha mat. Stått opp og spist litt yoghurt og lagt meg igjen.
Håper junior sover til 7 i hvert fall.

God morgen.. ikke mye søvn her heller. Våknet av dumme kynnere ørten ganger, pluss en gang hvor jeg plutselig var skikkelig kvalm og dårlig i magen. Nå har kroppen min vært halvvåken så lenge at jeg er kvalm pga kroppen gjerne vil ha mat. Stått opp og spist litt yoghurt og lagt meg igjen.
Håper junior sover til 7 i hvert fall.
Jeg har gitt opp:p har stått opp er ikke trøtt i det hele tatt:/ men veldig kjedelig å stå opp så inmari tidelig da:p

Jeg har gitt opp:p har stått opp er ikke trøtt i det hele tatt:/ men veldig kjedelig å stå opp så inmari tidelig da:p

He he. Har gitt opp å prøve å sove noe mer,men ligger nå her allikevel :p
Venter på en gutt som kommer hoppende opp i senga,gir meg en kos og lurer på om det er morgen nå :)

Sitter og veksler mellom og lese her inne på Bv og den nye Jo Nesbø boken politi.
Mannen synes jeg gjorde for mye i permisjonstiden så gikk ut og kjøpte boken til meg med streng beskjed om å ta livet med ro og kose meg med rolige dager :).

Sitter og veksler mellom og lese her inne på Bv og den nye Jo Nesbø boken politi.
Mannen synes jeg gjorde for mye i permisjonstiden så gikk ut og kjøpte boken til meg med streng beskjed om å ta livet med ro og kose meg med rolige dager :).

Bra mann;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Sitte å ser på barnetv med ungene:? Venter på at mamma skal kjøre ungene i barnehagen:)

Akkurat stått opp, kunne godt tenkt meg til å sove mer!

Her har det også vært dårlig med søvn gitt ! Den natta unga sover borte å jeg liksom skal slappe av sover jeg dårligere enn noengang ! :p Vært oppe ca annenhver time å tisset, snuppa i magen har hatt fest inatt tror jeg, vært så urolig og jeg har hatt kynnere/murringer gjennom natten :/ Snudd meg x antall ganger men umulig å finne en god stilling :p Nå har jeg gitt opp, tatt med meg dyna på sofan, funnet meg litt frokost å ligger å ser på God Morgen Norge :)

Back
Topp