Hvis du titter innom her så..........

Da er ungene avgårde til barnehagen:) jeg skal pakke litt til bagen og slappe av:)

Skal kjøre mannen på bm slik at det blir garasje på mannen:) å system til mor:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Ting tar tid..

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Kjeder meg! Mannen sover enda, like før jeg tar dyna hans så han våkner snart!

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Duppa av litt på sofaen mens snuppa ordna litt rundt her med barneTVen stående på.. Trøtt!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Holder på å tove babysokker i vaskemaskina som mora mi strikka ferdig. Har dusja og hoppa litt på badegulvet ihåp om at det skulle risste frem litt rier.. haha Men neidaaaaaaaa....

Sitter nå å trykker på datan ihåp om å få energi til å gjøre noe...

Holder på å tove babysokker i vaskemaskina som mora mi strikka ferdig. Har dusja og hoppa litt på badegulvet ihåp om at det skulle risste frem litt rier.. haha Men neidaaaaaaaa....

Sitter nå å trykker på datan ihåp om å få energi til å gjøre noe...
Jeg stod og hoppet på soveromsgulvet i går kveld... :P

Ser teit afrikansk film hvor en baby dør.. sjakktrekk!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spiser is på verandaen.. Tror jeg skal rydde litt på kontoret etterpå...

Skal prøve å sove litt siden det ble dårlig med søvn i natt.
Har også fått vondt i dette nyrebekkenet mitt igjen så det er jo litt kjipt. Men heldigvis er det ikke like ille som sist,så det hjelper med paracet.
Hadde det ikke vært for at det kun er på høyre side og det er vondt når jeg dunker der hadde jeg trodd det var modning,men nei.
Så nå blir det forhåpentligvis litt søvn på meg,og ikke vondt når jeg våkner. ;)

Back
Topp