Hvis du titter innom her så..........

ja du får prøve på det:) her er heldigvis sambo velvillig:p
Det er egentlig mannen også :) Jeg er faktisk en av de få gravide som har et veldig godt sexliv mens man er gravid. Er så hormonell av meg at det er oftere at han sier nei enn meg ;) Og det skjer ikke ofte ;) Mens ellers er det normalt med lange perioder uten sex.

Husker at etter fødsel sist, så tok det meg nesten et år før jeg syns sex var behagelig igjen... Kjipt!! For det stod ikke på vilja!

Sex ja.. hva var nå det igjen? :P kanskje jeg skal prøve meg på sambo ikveld.. må vel finnes en kondom i dette huset? :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sex,nei takk.. jeg får kynnere uten å gjøre en dritt og da får jeg vondt i ribbeina. Kan ikke tenke meg én eneste stilling som kan være god nå.. dessuten føler jeg meg ikke klar med hemoroider og what not :eek:

Noe som tyder på rier?

Det lurte jeg også på.. men kanskje bare et generelt håp ;)
Her kom det plutselig en rekke med slitsomme kynnere,og magen ble skikkelig hard,og skeiv som den bare ble da jeg hadde kynnere og rier med førstemann. Men det gikk fort over gitt. Ikke at jeg hadde trodd noe annet ;)
Tenkte å ta kvelden jeg også,men tror faktisk jeg må ha meg noe kveldsmat først.

Det er sikkert for lite å spise to ganger om dagen? Må skjerpe meg.. men ikke ikveld.. har absolutt ikke lyst på mat..

Det er sikkert for lite å spise to ganger om dagen? Må skjerpe meg.. men ikke ikveld.. har absolutt ikke lyst på mat..

Kan nok være lurt å spise mer ja. Når jeg virkelig ikke har lyst på mat tar jeg meg en ernæringsdrikk fra apoteket.
Ikke spesielt god,men er ikke store greiene heller,og da får jeg i meg 300 kalorier med riktig næringssammensetning.
Og ikke minst så blir kroppen min fornøyd,så jeg orker å spise noe ordentlig mat senere.

Back
Topp