Hvis du titter innom her så..........

Da må du presse i deg mat ugla. Hvis ikke vil du miste melka, og så blir du jo veldig slappis og groggy...

Nyt en frokost nå. :)

Orker fortsatt ikke no særlig mat. Skjønner ikke hva det er, har jo ikke gjort annet enn og spise i 9 mnd. Nå har vi økedøyn (håper jeg!!). Vesla er urolig, mye våken og henger en god del i puppen. Jeg er slapp og svimmel og har vondt i hodet.

Orker fortsatt ikke no særlig mat. Skjønner ikke hva det er, har jo ikke gjort annet enn og spise i 9 mnd. Nå har vi økedøyn (håper jeg!!). Vesla er urolig, mye våken og henger en god del i puppen. Jeg er slapp og svimmel og har vondt i hodet.
Da må du i allefall få i deg næring og vann!!! Spis, hva som helst!! :)

Og derfor må du spise.. vet det er noe dritt,men kroppen sier tydeligvis ifra.. det var dagens formaning ;)

Jeg er så daff i formen i dag.. Har ikke gjort noe som helst. Tror jeg skal dusje snart, bare for å komme meg i form.

Jeg begynte i ny jobb i august i fjor, og feriepengene fra den forrige jobben kom inn i januar.. Derfor fikk jeg latterlig lite feriepenger nå.. Mindre enn en vanlig lønning.. Kjipt! Bra at det meste er handlet inn.. Har svært lite på reservekontoene også, har blitt tvunget til å bruke av det den siste tiden. Ja, ja..

Jeg har ei som gaper over puppen og hyyyler istedenfor å spise.. ikke gøy..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har akkurat våknet etter en 2 timers dupp. Kunne fint ha sovet mye mer, men må komme meg opp og hente snuppa i barnehagen.

Da jeg sovnet var det overskya og grått ute, men nå er sola framme;) Spørs om det må bli en is etterpå når jeg skal på Cubus.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Har redd opp senga til baby nå. Tok frem sprinkelbeskyttlesene jeg har fra sist og nr1: de lukter av plastikken som var rundt dem - må vaskes. Nr 2: de er så kjedelige! Så nå surfer jeg nettet etter tykke og fine sprinkelbeskyttere! Litt kjedelig å egentlig være blakk når den som er finest er dyrest....

Jeg har ei som gaper over puppen og hyyyler istedenfor å spise.. ikke gøy..

Å,uff.. kjenner til den der.. har du prøvd å gå og gynge på henne mens du ammer? Det måtte jeg gjøre med førstemann nemlig. Plutselig var ikke pupp nr to bra nok,uansett hvilken som var først. Da hylte han og rett og slett dyttet seg vekk,men fortsatte jo å hyle så han var fremdeles sulten. Så da ble det gynging med pupp nr 2. Klem

Å,uff.. kjenner til den der.. har du prøvd å gå og gynge på henne mens du ammer? Det måtte jeg gjøre med førstemann nemlig. Plutselig var ikke pupp nr to bra nok,uansett hvilken som var først. Da hylte han og rett og slett dyttet seg vekk,men fortsatte jo å hyle så han var fremdeles sulten. Så da ble det gynging med pupp nr 2. Klem
Det ble bra når vi fikk jobba opp en rap, tror det var den som plaga henne :-) spiste seg ferdig og sovna <3

Har redd opp senga til baby nå. Tok frem sprinkelbeskyttlesene jeg har fra sist og nr1: de lukter av plastikken som var rundt dem - må vaskes. Nr 2: de er så kjedelige! Så nå surfer jeg nettet etter tykke og fine sprinkelbeskyttere! Litt kjedelig å egentlig være blakk når den som er finest er dyrest....

He he. Det er typisk det. Veldig blakk her også,men heldigvis kommer lønn/feriepenger på fredag.
Kanskje jeg skal ønske meg en sånn tykk sengekant til babyen. Klær har vi jo en del av fra storebror,så trenger ikke så voldsomt mye av det. med mindre det blir ei jente da. Da er det mange som har lyst til å kjøpe noe nytt ;)

Oh loooord!!! Sovna med vesla på sofaen pg drømte at jeg var gravid igjen. Med TRILLINGER! Og gubben var heelt klar! Hjelpe meg, det var en befrielse og våkne. :cool::eek::eek:

• Liker
Reactions: S.
Bra du får i deg noe! Husker jeg søeit med mat rett etter fødsel jeg og. Håper det snart blir bedre!:)

Satan! Helt seriøst, er så drittlei av at ting plutselig blir trekt på kortet. Og ALLTID når jeg nesten er blakk så blir all parkering, søplekjøring og slikt trekt. Så nå har jeg plutselig minus på konto, istedenfor og ha penger der. Hvorfor kan ikke parkering bare trekkes med en gang!?

Har blitt trekt 500kr på to dager. Aaalt på en gang liksom :p

Satan! Helt seriøst, er så drittlei av at ting plutselig blir trekt på kortet. Og ALLTID når jeg nesten er blakk så blir all parkering, søplekjøring og slikt trekt. Så nå har jeg plutselig minus på konto, istedenfor og ha penger der. Hvorfor kan ikke parkering bare trekkes med en gang!?

Har blitt trekt 500kr på to dager. Aaalt på en gang liksom :p

Å,jeg vet! Det er så typisk! Den parkeringa irriterer meg også. Det trekkes ikke med en gang.. men om man ikke har penger på kortet der og da, DA protesterer automaten og man får ikke betalt!
Hvis det går på VISA delen og det uansett ikke blir trukket med en gang.. hvorfor i svarte funker det ikke begge veier??

Back
Topp