Hvis du titter innom her så..........

Tar meg hvil. Er blitt veldig god på det:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Å,jeg vet! Det er så typisk! Den parkeringa irriterer meg også. Det trekkes ikke med en gang.. men om man ikke har penger på kortet der og da, DA protesterer automaten og man får ikke betalt!
Hvis det går på VISA delen og det uansett ikke blir trukket med en gang.. hvorfor i svarte funker det ikke begge veier??

Ja!! Og vi parkerte i Oslo her om dagen. 2 timer , 105 kr!! Itilegg til dynga, koster 100per henger og det blir tydeligvis heller ikke trekt med en gang. Holy:mad:

Enda mer irriterende er det at gubben fikk BOT på sykehuset når jeg lå å føda.

Ja!! Og vi parkerte i Oslo her om dagen. 2 timer , 105 kr!! Itilegg til dynga, koster 100per henger og det blir tydeligvis heller ikke trekt med en gang. Holy:mad:

Ånei:/ så kjipt:/

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Hohoho. Har ikke stått opp enda. Våknet kl 9.30. Deilig!!!
Jeg våknet ikke når sambo og sønnen sto opp engang. Det gjør jeg egentlig alltid.

Uthvilt nå ihvertfall:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å,det er så dårlig gjort det! Skulle ikke vært lov med betaling for parkering ved sykehus. Skulle fått besøksbevis eller noe sånt til å legge i vinduet.

Skal snart ut å handle gave. Ungene skal på leos lekeland i selskap til søskenbarnet sitt i dag:)

Her er det puppings på gang :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å,det er så dårlig gjort det! Skulle ikke vært lov med betaling for parkering ved sykehus. Skulle fått besøksbevis eller noe sånt til å legge i vinduet.

Absolutt. Helt idiotisk. Vi trudde jo vi kom til og bli sendt hjem, så vi betalte bare for ett par timer. Så er gubben 15min for seint, 500kr i bot. :mad:

Enig. Det burde vært gratis for de som blir lagt inn.
Her fikk vi parkeringsbevis.
Det er allerede 3 t gratis parkering. Men med to av barna trengte vi det ikke:p (rask fødsler)

Er kjempe sleten etter noen timer på leos lekeland. Har sittet mye i ro, men er alikevel helt tappet for energi

Jente 2008
Gutt 2010

Ligger på sofan å venter på at mamma skal ringe.. Da skal vi rusle litt i Dokka.. Er sommerdager, nattåpent og musikk og litt forskjellige tilbud i "by`n" :) Koselig med sånne dager når det i tilegg er knallvær :) Barna er levert hos pappan sin og skal være til søndag så skal bruke helga til å gjøre alt for å få igang en fødsel ;)

Ligger på sofan å venter på at mamma skal ringe.. Da skal vi rusle litt i Dokka.. Er sommerdager, nattåpent og musikk og litt forskjellige tilbud i "by`n" :) Koselig med sånne dager når det i tilegg er knallvær :) Barna er levert hos pappan sin og skal være til søndag så skal bruke helga til å gjøre alt for å få igang en fødsel ;)
så koselig da :) ja hadde ikke vært dumt med fødsel nå altså...

så koselig da :) ja hadde ikke vært dumt med fødsel nå altså...[/q
Ja, er litt koselig med sånne dager:) Man ser liksom folk og det er litt mer liv og røre enn vanlig ;) Nei, det hadde absolutt ikke gjort noe nå ! :)Skjønner ikke hva a venter på jeg ? Syns egengtlig det er rart a skal være så mye seinere enn de 2 andre når a er beregna å være minst like stor :/

Nej sant, hun kunne jo kommt hun og da:) he rkom storesøster e uke etter termin og storebror kom to dager over.. Men håper virkelg at lillesøster vil komme snart nå:) 2 dager til termin i dag

Jente 2008
Gutt 2010

Har aldri vært så gravid som nu, storebror kom 7.juni (8 dager før termin) og denne gangen har jeg termin samme dato - 15.juni, imorn altså :)

Ungen nekter og sove. Hun sliter såå med magen og jeg kan ikke skjønne hva jeg har spist, jeg spiser jo omtrendt ikke. Huff, stakkars jenta mi :/

Back
Topp