Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å,jeg vet! Det er så typisk! Den parkeringa irriterer meg også. Det trekkes ikke med en gang.. men om man ikke har penger på kortet der og da, DA protesterer automaten og man får ikke betalt!
Hvis det går på VISA delen og det uansett ikke blir trukket med en gang.. hvorfor i svarte funker det ikke begge veier??
Ånei:/ så kjipt:/Ja!! Og vi parkerte i Oslo her om dagen. 2 timer , 105 kr!! Itilegg til dynga, koster 100per henger og det blir tydeligvis heller ikke trekt med en gang. Holy
Enda mer irriterende er det at gubben fikk BOT på sykehuset når jeg lå å føda.
Ja!! Og vi parkerte i Oslo her om dagen. 2 timer , 105 kr!! Itilegg til dynga, koster 100per henger og det blir tydeligvis heller ikke trekt med en gang. Holy
Enda mer irriterende er det at gubben fikk BOT på sykehuset når jeg lå å føda.
Å,det er så dårlig gjort det! Skulle ikke vært lov med betaling for parkering ved sykehus. Skulle fått besøksbevis eller noe sånt til å legge i vinduet.
Å,det er så dårlig gjort det! Skulle ikke vært lov med betaling for parkering ved sykehus. Skulle fått besøksbevis eller noe sånt til å legge i vinduet.
så koselig da ja hadde ikke vært dumt med fødsel nå altså...Ligger på sofan å venter på at mamma skal ringe.. Da skal vi rusle litt i Dokka.. Er sommerdager, nattåpent og musikk og litt forskjellige tilbud i "by`n" Koselig med sånne dager når det i tilegg er knallvær Barna er levert hos pappan sin og skal være til søndag så skal bruke helga til å gjøre alt for å få igang en fødsel
så koselig da ja hadde ikke vært dumt med fødsel nå altså...[/q
Ja, er litt koselig med sånne dager Man ser liksom folk og det er litt mer liv og røre enn vanlig Nei, det hadde absolutt ikke gjort noe nå ! Skjønner ikke hva a venter på jeg ? Syns egengtlig det er rart a skal være så mye seinere enn de 2 andre når a er beregna å være minst like stor :/
Oi, tror jeg gjorde noe feil, fikk svart i ditt inlegg jegså koselig da ja hadde ikke vært dumt med fødsel nå altså...