Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer å begynne på noe middag... Da må vell mannen stå opp?
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Håper på fødsel på oss begge da her er termin i morgen sambo er gått til en kamerat og jeg skal spise toco hos mamma og pappa greit når vi bor i deres hus og ungene sover søtt på rommet sitt og vi hører dem opp og de kn komme opp om de våknerVært på farten i hele dag, beina er super hovne og verker! Mannen skal lage biff til oss snart! Kanskje lillebror bestemmer seg for å komme i natt! Lov å håpe frister lite å gå i 11 dager til!! liksom rart når denne termindatoen kommer når man har venta så lenge på den, også er det liksom bare en vanlig lørdag
Hørtes koselig ut synes jegMiddag hos svigers snart.. gi meg styrke..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nemlig - "høres" koselig ut.. blir gal av svigermor, svigerfar er ikke så pratsom så hun snakker absolutt hele tiden..Hørtes koselig ut synes jeg
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Nemlig - "høres" koselig ut.. blir gal av svigermor, svigerfar er ikke så pratsom så hun snakker absolutt hele tiden..
Hehe. Er glad jeg går godt sammen med mineNemlig - "høres" koselig ut.. blir gal av svigermor, svigerfar er ikke så pratsom så hun snakker absolutt hele tiden..
Jeg kan og bli gal av svigermor. Hu er baare 42 år og oppfører seg seg som 20 innimellom .. Også er det bare 11mnd mellom vår gutt og hennes datter (ja min kjære har ei lillesøster på 20års forskjell ) hu er 4 nå. Og får høre mye om hva som er lurt og hvordan de skal oppføre seg nå osv osv.. DET er irriterende det. For vi oppdrar helt forskjellig!Nemlig - "høres" koselig ut.. blir gal av svigermor, svigerfar er ikke så pratsom så hun snakker absolutt hele tiden..
Ekstra godt å komme hjem til fred og ro daJeg er sliten i ørene mine nå.. heldigvis kommer gullet til å våkne snart, og da skal jeg ta henne med hjem
Jaaaaa ganske fornøyd med at jeg har klart å ikke svare surt når hun sier teite ting da :-DEkstra godt å komme hjem til fred og ro da
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Hehe. Det er godt her er jeg klar til å ta natt nå ha en fin kveld videre og en god nattJaaaaa ganske fornøyd med at jeg har klart å ikke svare surt når hun sier teite ting da :-D
God nattHehe. Det er godt her er jeg klar til å ta natt nå ha en fin kveld videre og en god natt
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Sånt skjer vi har sett Skyfall, og gullet har fått pupp igjen, så NÅ skal jeg prøve å sove littDa sier jeg natta også. Ble hengt opp i hekling..igjen..
*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*