Stått opp har tilogmed dusja!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så bra at flere enn meg er fjortis nok til å se de filmene Jeg er 14 år igjen når jeg ser demPå vei hjem fra kontroll. Måtte jo shoppe litt når jeg først var i byen.
Har kjøpt meg twilight breaking dawn del 2, og bodybutter til den kløende magen min
*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*
Åh, så bra at flere enn meg er fjortis nok til å se de filmene Jeg er 14 år igjen når jeg ser dem
Min har vært nødt til å se alle.. flere ganger..Ja jeg syns de er fine jeg
Har fått mannen til å se 2 av dem med meg,men tror ikke han blir lei seg om jeg ikke venter på han for å se denne
*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*
Min har vært nødt til å se alle.. flere ganger..
Sånn er det her og i går kveld . Sa til sambo da kl var halv tolv at jeg ikke turte å legge meg fordi jeg visste at det kom til å stoppe opp .. Men ble så trøtt og det stoppa opp det LEI !Blæ.. Lei av å bli lurt, trodde det skulle bli fødsel k dag, men det stoppet opp igjen...! Gidde å lure mammen sin slik, spessielt etter termin!
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Matings her og... ;-) da blir det til at jeg sjekker forumet har uansett tlf like i nærheten. Må bruke amme-app for å klare å holde styr på når hu fikk mat sist