Hvis du titter innom her så..........

Stått opp :D har tilogmed dusja! :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

På vei hjem fra kontroll. Måtte jo shoppe litt når jeg først var i byen.
Har kjøpt meg twilight breaking dawn del 2, og bodybutter til den kløende magen min ;)

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*

På vei hjem fra kontroll. Måtte jo shoppe litt når jeg først var i byen.
Har kjøpt meg twilight breaking dawn del 2, og bodybutter til den kløende magen min ;)

*Gutt 2010*
Åh, så bra at flere enn meg er fjortis nok til å se de filmene :P Jeg er 14 år igjen når jeg ser dem :P

Åh, så bra at flere enn meg er fjortis nok til å se de filmene :P Jeg er 14 år igjen når jeg ser dem :P

Ja jeg syns de er fine jeg ;)
Har fått mannen til å se 2 av dem med meg,men tror ikke han blir lei seg om jeg ikke venter på han for å se denne :p

*Gutt 2010*

Ja jeg syns de er fine jeg ;)
Har fått mannen til å se 2 av dem med meg,men tror ikke han blir lei seg om jeg ikke venter på han for å se denne :p

*Gutt 2010*
Min har vært nødt til å se alle.. flere ganger.. :P

ImageUploadedByTapatalk1371472292.471913.jpg
Mat, mat, mat.

Tar meg en hvil i gangen etter mathandling. Må vel få pakket ut varene snart :-\
Energi er fint :p

*Gutt 2010*

Puppings igjen :-) så hopper vi i nybilen og henter sambo på jobb :-) kanskje vi skal ha fiskekaker til middag idag?

Blæ.. Lei av å bli lurt, trodde det skulle bli fødsel k dag, men det stoppet opp igjen...! Gidde å lure mammen sin slik, spessielt etter termin!:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Blæ.. Lei av å bli lurt, trodde det skulle bli fødsel k dag, men det stoppet opp igjen...! Gidde å lure mammen sin slik, spessielt etter termin!:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)
Sånn er det her og :p i går kveld . Sa til sambo da kl var halv tolv at jeg ikke turte å legge meg fordi jeg visste at det kom til å stoppe opp .. Men ble så trøtt og det stoppa opp det ;) LEI !

Matings. Var krise her ett sekund, på vei fra butikken. Så da fikk pappaen kaste oss av hjemme og hente aleine i barnehagen. Da blir nok lillemor skuffa :/

Matings her og... ;-) da blir det til at jeg sjekker forumet :-P har uansett tlf like i nærheten. Må bruke amme-app for å klare å holde styr på når hu fikk mat sist :-P

Matings her og... ;-) da blir det til at jeg sjekker forumet :-P har uansett tlf like i nærheten. Må bruke amme-app for å klare å holde styr på når hu fikk mat sist :-P

Amme app? Jøss, ungen min får mat når ho vil bare ho. Har ingen peiling på når det var sist. :p

sovet litt på sofaen. Skal skynde meg å lage middag nå. Håper jeg rekker det før lillebror våkner!

Nå har vi spist tomatsuppe. Eller... Makaroni med tomatsaus? Hehe, klarer aldri og koke normalt med makaroni.

Back
Topp