Hvis du titter innom her så..........

Amme app? Jøss, ungen min får mat når ho vil bare ho. Har ingen peiling på når det var sist. :p

Gjør i grunn her også, men liker å ha litt oversikt. Også kan vi planlegge litt trilleturer og sånt ifht det, siden det ganske ofte går 3,5/4 t fra en mating til neste. Hu styrer det fint sjøl. Siden jeg tok ks er det umulig å trille tur enda der vi bor, da det er bratte bakker uansett hvor vi går. Og da må vi kjøre et stykke for å få litt flatere terreng.. Gleder meg til jeg kan gi huff guffe! :-)

Gjør i grunn her også, men liker å ha litt oversikt. Også kan vi planlegge litt trilleturer og sånt ifht det, siden det ganske ofte går 3,5/4 t fra en mating til neste. Hu styrer det fint sjøl. Siden jeg tok ks er det umulig å trille tur enda der vi bor, da det er bratte bakker uansett hvor vi går. Og da må vi kjøre et stykke for å få litt flatere terreng.. Gleder meg til jeg kan gi huff guffe! :-)

Oi! 3,5 -4 timer? Ikke dårlig! :D

Hekling mens jeg venter på at gullet skal våkne og få mat :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og søster skal kjøre tur, så sitter her og venter :)

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Ooooog puppings igjen :-) Har sett Crank:High Voltage.. glad jeg kunne fokusere litt på heklinga istedet..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Go natt damer:) kjenner jeg begynner å blk lei av å bli lurt av baby nå,,, vil ha henne ut....!

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Nei, klager ikke! Bortimot 5t flere netter (bare mellom ene matinga da). Så går det over 4t på dagen uten tegn til at hu skal tenke på å våkne, er det kjekt å ha litt oversikt på når det blei mata sist ;-)
på sykehuset sa de at det ikke skal gå mer enn tre timer mellom hver mating på dagen, da skulle de vekkes.

på sykehuset sa de at det ikke skal gå mer enn tre timer mellom hver mating på dagen, da skulle de vekkes.

Det fikk jeg beskjed om også. Og hu var bare 3110 og gikk ned 210gr. Men etter at hu la på seg 340g på 6dager etter vi kom hjem, og ser at hu våkner når hu er sulten så lar jeg hu sove inntill 4t. Som sagt er det ikke tegn til å våkne da så begynner jeg å vekke. Men det er et kapittel for seg selv! Og bruker en time, ofte mer pr måltid :-) prata med hs om det i stad og de sa det var helt i orden så lenge hu øker normalt i vekt :-) det går utover produksjonen min.. Men da får jeg pumpe meg :-)

Det fikk jeg beskjed om også. Og hu var bare 3110 og gikk ned 210gr. Men etter at hu la på seg 340g på 6dager etter vi kom hjem, og ser at hu våkner når hu er sulten så lar jeg hu sove inntill 4t. Som sagt er det ikke tegn til å våkne da så begynner jeg å vekke. Men det er et kapittel for seg selv! Og bruker en time, ofte mer pr måltid :-) prata med hs om det i stad og de sa det var helt i orden så lenge hu øker normalt i vekt :-) det går utover produksjonen min.. Men da får jeg pumpe meg :-)

Eller.. Det blir feil å si sove inntill 4t.. Det går 4t fra jeg starter å mate til jeg begynner å mate evt. Og trekk fra 1-1 1/2t i mating så... ;-)

Hva heter den amme-appen? Det gikk fullstendig i surr for meg sist, så det hørtes ut som en lur dings for meg :D Jeg måtte skrive ned når jeg matet for å huske det...

Godt å se at det er flere natteranglere her ;) Nå er det tannpuss og senga. Et par timer for sent, som vanlig... Burde sørge for nok søvn. Fødselen kan jo skje når som helst...

Våken her også, nettopp spist appelsin som jeg har gjort så og si hver natt siden uke 20 :O
Håper jeg sovner før 4, har på følelsen at fødselen ikke er langt unna (termin 15.juni), så hadde vært greit å sove mens man kan.

Back
Topp