Ungene er i seng, og mor skal kose seg, enten med jordbær eller kjeks... Valgetskval
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
jordbær og kjeks passer vel godt sammen?? sier som brumm; ja takk begge deler..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ungene er i seng, og mor skal kose seg, enten med jordbær eller kjeks... Valgetskval
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Stakkars vesla har fått FIRE myggestikk i hode lille babyen miin... Hater den forbanna fi*** myggen!!!!
Hehe nej du får se i morgen, kjenner keg er litt sjalu på at du skal state på fødsel i morgen jeg og vil fø
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Uff da,stakkars liten..
Du må få kjøpt deg sånn myggnetting til å ha på vinduet,det er genialt
Har det på princess.
*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*
Jepp må det! Men disse har hun fått ila dagen, har ikke sett dem tidligere. Er helt lattelig mye mygg overalt i år!
Ungene våknet og jeg ligger her kjempe skuffet... Hadde rier i går, ikke noe vonde, men det var rier.. Hadde håpt de ville bygge seg opp, men nej de har forsvunnet igjen... Nr tre er vikelig en luring... Har blitt lurt opp til flere ganger, men denne gangen må være den gangen hun har lurt meg mest... Nej får velnprøve å sove litt til....
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Plutselig jeg gikk jo slik i over 1 uke .. Trodde jo bare disse taka lurte meg i går - ville jo nesten ikke dra på shuset fordi jeg var redd det var maserier og ikke hadde effekt kom inn med 6cm og rakk å være der 1t før han var ute håper du får skatten din snart, vet hvor slitsom det er å gå slik :/Ungene våknet og jeg ligger her kjempe skuffet... Hadde rier i går, ikke noe vonde, men det var rier.. Hadde håpt de ville bygge seg opp, men nej de har forsvunnet igjen... Nr tre er vikelig en luring... Har blitt lurt opp til flere ganger, men denne gangen må være den gangen hun har lurt meg mest... Nej får velnprøve å sove litt til....
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Er det i dag du blir satt i gang ?Æsj så kjedelig da
Har hatt murringer med og uten kynnere i 2 dager nå,men i natt ble det plutselig skikkelig vondt. Ikke i magen eller ryggen,men i skjeden. Nå har jeg hatt flere sånne og det kan ikke være annet enn rier. Nå er det vondt nederst i magen og i hoftene også,føles veldig som rier.
Mulig "bare" modning,men det må da være nok til at de setter meg i gang i dag.
Nå håper jeg virkelig det setter i gang skikkelig hos deg!
Sender deg masse fødestøv
*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*
Er det i dag du blir satt i gang ?
Er det i dag du blir satt i gang ?