Hvis du titter innom her så..........

Ungene er i seng, og mor skal kose seg, enten med jordbær eller kjeks... Valgetskval:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

jordbær og kjeks passer vel godt sammen?? :p sier som brumm; ja takk begge deler..!

Stakkars vesla har fått FIRE myggestikk i hode :( lille babyen miin... Hater den forbanna fi*** myggen!!!!

Stakkars vesla har fått FIRE myggestikk i hode :( lille babyen miin... Hater den forbanna fi*** myggen!!!!

Uff da,stakkars liten..
Du må få kjøpt deg sånn myggnetting til å ha på vinduet,det er genialt :)
Har det på princess.

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*

Hehe nej du får se i morgen, kjenner keg er litt sjalu på at du skal state på fødsel i morgen;) jeg og vil fø:)

Jente 2008
Gutt 2010

Er ikke sikkert det blir noe i morgen heller vettu. Tror de helst vil at jeg skal være LITT moden i alle fall.
Men er lov å håpe. Uansett,jeg stresser ikke ;)

*Gutt 2010*

Uff da,stakkars liten..
Du må få kjøpt deg sånn myggnetting til å ha på vinduet,det er genialt :)
Har det på princess.

*Gutt 2010*

Jepp må det! Men disse har hun fått ila dagen, har ikke sett dem tidligere. Er helt lattelig mye mygg overalt i år!

Har sendt gubben på Kino, skulle liksom kose meg aleine med fjernkontrollen og en god kveldsmat. Istedenfor har storesøster nettopp sovna, lillesøster griner så fort jeg legger ho fra meg og sovner med engang ho kommer på fanget.
Huseieren kjørte akkurat forbi og spionerte og da kjenner jeg at jeg får litt fnatt - skal sikkert true med og kaste oss ut siden jeg ikke har fått klipt plen på EI UKE.. ( JA, han er syk i hode.. )

Nachos til kvelds var ikke feil på en tirsdag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og mamma har gått en tur,, har noen tak i mage, men er redd det kommer til å gi seg igjen...

Jente 2008
Gutt 2010

Har lagt meg :) Lillebror har feiret bursdag i bhg idag og etterpå har vi vært i bursdag hos mamma:) Har gjort noe i hele dag og kjenner også flere tak i magen pluss litt småkvalm .. ( Kan jo være alle kakene jeg har hatt i meg:))

Jepp må det! Men disse har hun fått ila dagen, har ikke sett dem tidligere. Er helt lattelig mye mygg overalt i år!

Æsj så typisk..
Her har jeg faktisk sett lite til myggen,*bank i bordet*.
Har kun fått 2-3 stikk,noe som nesten er litt skummelt,siden myggen vanligvis elsker meg :eek:

Men nå får jeg vel prøve å sove litt. Skal møte opp halv 9 på sykehuset i morgen. Noe som betyr at jeg må levere i bhg kl.7 og dermed stå opp seinest halv 7.
Krysser fingrene for litt søvn og at ting evt starter av seg selv så jeg slipper igangsetting.

*Gutt 2010*

Ammer ei som egentlig er trøtt som bare det, men vil,ikke sove...

Er egentlig på vei i seng og må vel bare innse at det ble for sent i kveld også.... Blir jo så trøtt når jeg bare sover 2 timer i strekk før jeg våkner. Så burde egentlig komme meg i seng til senest kl. 22, men det skjer jo aldri. Jeg er vel det man kan kalle et utpreget B-menneske :)

Ellers er det ingen antydning om at noe kommer til å skje med det første. Har hatt litt slim på papiret innimellom, men ingen stor slimpropp som har gått som jeg har fått med meg i alle fall. Har også hatt mye mindre kynnere i kveld enn jeg har brukt å hatt og det er jo ikke noe godt tegn :p

Ungene våknet og jeg ligger her kjempe skuffet... Hadde rier i går, ikke noe vonde, men det var rier.. Hadde håpt de ville bygge seg opp, men nej de har forsvunnet igjen... Nr tre er vikelig en luring... Har blitt lurt opp til flere ganger, men denne gangen må være den gangen hun har lurt meg mest... Nej får velnprøve å sove litt til....

Jente 2008
Gutt 2010

Ungene våknet og jeg ligger her kjempe skuffet... Hadde rier i går, ikke noe vonde, men det var rier.. Hadde håpt de ville bygge seg opp, men nej de har forsvunnet igjen... Nr tre er vikelig en luring... Har blitt lurt opp til flere ganger, men denne gangen må være den gangen hun har lurt meg mest... Nej får velnprøve å sove litt til....

Jente 2008
Gutt 2010

Æsj så kjedelig da :(
Har hatt murringer med og uten kynnere i 2 dager nå,men i natt ble det plutselig skikkelig vondt. Ikke i magen eller ryggen,men i skjeden. Nå har jeg hatt flere sånne og det kan ikke være annet enn rier. Nå er det vondt nederst i magen og i hoftene også,føles veldig som rier.
Mulig "bare" modning,men det må da være nok til at de setter meg i gang i dag.

Nå håper jeg virkelig det setter i gang skikkelig hos deg!
Sender deg masse fødestøv :D

*Gutt 2010*

Jente 2008
Gutt 2010
Plutselig :) jeg gikk jo slik i over 1 uke .. Trodde jo bare disse taka lurte meg i går - ville jo nesten ikke dra på shuset fordi jeg var redd det var maserier og ikke hadde effekt :p kom inn med 6cm og rakk å være der 1t før han var ute ;) håper du får skatten din snart, vet hvor slitsom det er å gå slik :/ :)

Æsj så kjedelig da :(
Har hatt murringer med og uten kynnere i 2 dager nå,men i natt ble det plutselig skikkelig vondt. Ikke i magen eller ryggen,men i skjeden. Nå har jeg hatt flere sånne og det kan ikke være annet enn rier. Nå er det vondt nederst i magen og i hoftene også,føles veldig som rier.
Mulig "bare" modning,men det må da være nok til at de setter meg i gang i dag.

Nå håper jeg virkelig det setter i gang skikkelig hos deg!
Sender deg masse fødestøv :D

*Gutt 2010*
Er det i dag du blir satt i gang ? :)

Mest sannsynlig ja :)
Har ikke fått noe klar beskjed om at det definitivt skjer i dag.
På torsdag fikk jeg beskjed om at hvis jeg var moden på kontroll på mandag så skulle de sette meg i gang/ta vannet. Men jeg fantes jo ikke moden.
Nå har jeg fått beskjed om at jeg skal på overtidskontroll og at de skal vurdere videre.
Men om ting er i gang nå så lover det jo godt.
Håper det tar seg opp dette her og at de ikke bare sender meg hjem igjen fordi kroppen har startet selv. Men det gjør de vel ikke tror jeg. Virket som om han legen jeg snakket med på mandag ikke hadde veldig stor tro på at lille meg kunne få ut en 4 kilos baby :p
Så tror de vil følge med framgangen.
Håper bare ikke det tar seg veldig opp før jeg kommer til sykehuset. Har avtalt at pappa kjører meg til kontroll i dag i tilfelle det skulle skje noe,så vi slipper å ha 2 biler stående.
Men han er ikke noe god på sånne sykehusrelaterte ting,så jeg tror ikke han vil se dattera si med rier i passasjersetet :p

*Gutt 2010*

Mest sannsynlig ja :)
Har ikke fått noe klar beskjed om at det definitivt skjer i dag.
På torsdag fikk jeg beskjed om at hvis jeg var moden på kontroll på mandag så skulle de sette meg i gang/ta vannet. Men jeg fantes jo ikke moden.
Nå har jeg fått beskjed om at jeg skal på overtidskontroll og at de skal vurdere videre.
Men om ting er i gang nå så lover det jo godt.
Håper det tar seg opp dette her og at de ikke bare sender meg hjem igjen fordi kroppen har startet selv. Men det gjør de vel ikke tror jeg. Virket som om han legen jeg snakket med på mandag ikke hadde veldig stor tro på at lille meg kunne få ut en 4 kilos baby :p
Så tror de vil følge med framgangen.
Håper bare ikke det tar seg veldig opp før jeg kommer til sykehuset. Har avtalt at pappa kjører meg til kontroll i dag i tilfelle det skulle skje noe,så vi slipper å ha 2 biler stående.
Men han er ikke noe god på sånne sykehusrelaterte ting,så jeg tror ikke han vil se dattera si med rier i passasjersetet :p

*Gutt 2010*

Masse lykke til bøtta! Krysser fingrene for deg!:)

Jente 2008
Gutt 2010

Back
Topp