Hvis du titter innom her så..........

Vurderer om jeg skal vekke Hannah for å amme... Måtte det kl 12 i dag også!

Er hos svigermor enda:) blir nok her til nærmere leggetiden til ungene:)

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Guuuuud. Ho bare griner :( eneste som funker en liten stund er og henge i puppen. Men så river ho seg løs og griner.

Uff da stakar liten! Håoer hun får det bedre snart!

Jente 2008
Gutt 2010

Det er virkelig grusomt og høre på, man blir jo helt hjelpeløs! Mistenker en blanding av at puppene er tomme (øking?) og at hun har luftsmerter. Akkurat sovnet nå, etter 5 timer med hyl. Sist hun sovna så sov hun i 10 minutter, så håper hun drøyer liiitt lengere nå..

Jeg ammer og ammer . Sår blir jeg og ! Men han er jo bare tre dager , så går seg vel til :)

Jeg er så trøtt at øynene svir.. Tror det blir tidelig kveld her ja:)

Jente 2008
Gutt 2010

Dårlig med søvn på pjokken min i dag og. Nye kuler i puppen og feber på 40. måyte det gå fort over. ...

-=[herq]=-

Til deg og Ugla.:confused: . Utrolig hvor tappet man blir når de bare er utilpasse...

-=[herq]=-

Nettopp ferdig med amming. Må stadig minne henne på å faktisk suge,ikke bare ha puppen i munnen. Og så sovner hun selvfølgelig. Ja ja,går seg vel til :)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Siste amming før natta her nå :) Lillegutt har sovet to timer på sofaen allerede, men ser ut til at han er klar For natta allikevel. Har hatt litt knip idag, så blitt litt mindre søvn enn vanlig tidligere idag.
God bedring til alle små og store med plager ♡♥

Her er det også nattapupping på gang :) kjenner jeg er skikkelig klar for senga selv! Herregud og godt det skal bli å kvile seg litt :) god natt :)

Lillegutt har sovet minimalt i kveld, vil bare ha pupp hele tiden.. Håper han sovner godt nå, han og pappaen har gått opp så skal jeg rydde opp etter filmkosen.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Back
Topp