Natta, sove godt.
Natta her også. Men fått ny mobil idag så klarer ikke legge den fra meg.
Åssen tlf har du da? Skulle hatt nh etterhvert eg også. Hatt min i tre år nå, rekord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta, sove godt.
Natta her også. Men fått ny mobil idag så klarer ikke legge den fra meg.
Du er klar! Må du ha litt tro på deg selv her. Du er så flink til å pushe og støtte alle andre. Hva med deg selv?
Du kan jo inngå kompromiss med deg selv da. Hvis hun ikke våkner innen fire timer vekker du henne. Eller at du vekker hele dagen men ikke mellom tolv og seks feks. Hvor stor var hun ved fødsel igjen?
Oj oj!! Gratulerer så masse!! Så gøy. Det var gode nyheter.Sitter her og nyter baby som sover så søtt her <3
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Åååh, gratulerer!!Sitter her og nyter baby som sover så søtt her <3
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Iphone5 mine varer aldri lenger enn ett år, max!Åssen tlf har du da? Skulle hatt nh etterhvert eg også. Hatt min i tre år nå, rekord
Det gjorde ikke mine heller helt til jeg bytta til iphoneIphone5 mine varer aldri lenger enn ett år, max!
Håper dere fikk sove det skulle jeg ønske at jeg fikk... Nå er sambo akkurat stått opp..Gubben har tatt med storesøster ned, jeg er oppe og gir mat. Håper vi skal sove mer.
Sant det. Har hatt iPhone før. Den varte halvannet år. Til den falt av biltaket i 60 km timen. Kanskje ikke rart den gikk i stykker. Ellers varer de mellom 8-12 mnd.Det gjorde ikke mine heller helt til jeg bytta til iphone
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Iphone5 mine varer aldri lenger enn ett år, max!
Håper dere fikk sove det skulle jeg ønske at jeg fikk... Nå er sambo akkurat stått opp..
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Huffdå:/Desverre har babyen min slutta og sove. Bare gråter stakkars..
Dårlig gjort av samboeren din.