Hvis du titter innom her så..........

Amming. Kjæranånn. Han pjokken klarer ikke regulere melka. Skal ha pupp, men sovner fra den på dagtid og nå forså vidt. Etterlater mor med sprengt pupp allerede. Gleder meg allerede til neste amming; )

-=[herq]=-

Amming her også :) håper han sovner fort igjen etterpå.. Jeg er stuptrøtt!!

Du er klar! Må du ha litt tro på deg selv her. Du er så flink til å pushe og støtte alle andre. Hva med deg selv?

Du kan jo inngå kompromiss med deg selv da. Hvis hun ikke våkner innen fire timer vekker du henne. Eller at du vekker hele dagen men ikke mellom tolv og seks feks. Hvor stor var hun ved fødsel igjen?

Ja jeg er mye flinkere til å støtte andre,nettopp fordi jeg vet hvordan det er.
Men ikke flink til å ta mine egne råd..
I går kveld spiste hun så ofte at jeg ikke rakk å vekke henne. I natt holdt jeg på å bli gal fordi hun hylte etter pupp,spiste bra,men sovnet selvfølgelig. Jeg vekket henne så hun hun fikk spist ganske bra på den ene puppen. Etter å ha fått ny bleie var hun klar for mer og det var bra for den andre var ganske sprengt. Men hun ville jo ikke ta den. Gapte og slang med hodet og hadde den inni munnen,men lukket ikke igjen.
Og så ble hun selvfølgelig frustrert fordi hun ikke fikk tatt den og jeg fikk jo ikke hjulpet henne heller for hun hadde jo alt innen rekkevidde,men måtte bare lukke munnen.
Det er da jeg kjenner jeg får litt panikk med tanke på forrige. Husker jeg hadde en sånn natt på sykehuset da også, da fikk jeg omtrent ikke sove fordi han ikke ville roe seg.
I natt hadde jeg samme følelsen og var rett og slett irritert på lille babyen. Tenkte at nå må noen bare ta han snart. Og idet jeg tenkte det skjønte jeg at jeg ubevisst kobla stresset tilbake,for jeg har en hun nå,ikke han.
Er da jeg føler jeg ikke er klar. Selv om det ikke hjalp meg å være på sykehuset uansett. Det var jo ikke noe poeng å ringe på noen siden hun virket mer sulten. De kan jo ikke akkurat ta henne hvis det er pupp hun vil ha.
Og så var det dette med storebror da,som hoppet rett inn en uspiselig drittunge trassperiode 1 uke før termin,og han er der ennå :(
Det er sånt jeg ikke takler,da blir alt bare vanskelig.
Jeg klarte da omsider å roe frøkna i natt. Puttet inn lillefingeren etter å tatt henne opp og ned ørten ganger for å gi henne puppen som hun aldri tok. Tenkte at da får jeg sjekket om hun er sulten i alle fall. Hun sugde som bare det! Så da tenkte jeg at det var bare å ta henne opp igjen,men da jeg tok ut fingeren var hun fornøyd :eek:
Hun sutra igjen og jeg gjorde det samme og så sovnet hun og sov i 3 timer. Det var deilig.
Kanskje det blir smokk her når vi kommer hjem. Men må få orden på produksjonen først.

Sorry,dette ble langt.. hun veide 4320

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Ammer igjen, håper vi kan sove et par timer til; ) (det kommer vel mest ann på storebror. .....:confused:
)
-=[herq]=-

Gubben har tatt med storesøster ned, jeg er oppe og gir mat. Håper vi skal sove mer.

Sitter her og nyter baby som sover så søtt her <3

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)
Åååh, gratulerer!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gubben har tatt med storesøster ned, jeg er oppe og gir mat. Håper vi skal sove mer.
Håper dere fikk sove:) det skulle jeg ønske at jeg fikk... Nå er sambo akkurat stått opp..

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Det gjorde ikke mine heller helt til jeg bytta til iphone:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Sant det. Har hatt iPhone før. Den varte halvannet år. Til den falt av biltaket i 60 km timen. Kanskje ikke rart den gikk i stykker. Ellers varer de mellom 8-12 mnd.

Skravlebøtta; tenkte jeg ikke ville qoute hele det innlegget.

Du har jo en stor baby da. Trodde babyer over fire kg brukte få litt tillegg for stort sett har ikke mor nok melk med en gang før produksjonen kommer skikkelig igang. Var iallfall noe slikt min svigerinne sa når hun fikk. Jenta hennes veide fem kg da. Men at de skulle fått tillegg til å begynne med. Nå er melka di begynt å komme godt igang, så nå har du jo mer enn nok. Og trassen til storebror gir seg nok snart. Er jo mye som skjer for han også. Så han er sikkert megasliten.

Kanskje du skulle ta deg selv i nakken først og se hvor flink du er selv! Ikke bare alle andre :)

Håper dere fikk sove:) det skulle jeg ønske at jeg fikk... Nå er sambo akkurat stått opp..

Desverre har babyen min slutta og sove. Bare gråter stakkars..

Dårlig gjort av samboeren din.

Nå har jeg og baby sovet i 1 og 1/2 time, hun sover enda, mens jeg beundrer henne:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Desverre har babyen min slutta og sove. Bare gråter stakkars..

Dårlig gjort av samboeren din.
Huffdå:/

Hvis jeg ikke hadde vekt han innimellom så hadde han sovet døgne rundt, skjønner ikke hvordan han får det til:o

Nå venter jeg på at Mats skal våkne, så er det pupp også natta. Sambo har reist på jobb. I morgo får vi besøk av helsesøster :)

Back
Topp