Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravlebøtta; tenkte jeg ikke ville qoute hele det innlegget.
Du har jo en stor baby da. Trodde babyer over fire kg brukte få litt tillegg for stort sett har ikke mor nok melk med en gang før produksjonen kommer skikkelig igang. Var iallfall noe slikt min svigerinne sa når hun fikk. Jenta hennes veide fem kg da. Men at de skulle fått tillegg til å begynne med. Nå er melka di begynt å komme godt igang, så nå har du jo mer enn nok. Og trassen til storebror gir seg nok snart. Er jo mye som skjer for han også. Så han er sikkert megasliten.
Kanskje du skulle ta deg selv i nakken først og se hvor flink du er selv! Ikke bare alle andre
Venter på klokka skal bli litt mer så jeg kan ta paracet. Må ta til "riktig" tid så det blir jevnt fordelt utover dagen
Men så var spørsmålet: skal jeg stå opp og spise før jeg legger meg til å sove igjen? Snuppa har nettopp fått frokostpupp så jeg burde vel også spise
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Her puppes det igjen, så ska hu mor hente seg litt frokost
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Ja, det er lett å minste matlysten i denne tiden så prøver å tvinge meg selv..FLINKE DERE ER! Lurt og spise har jeg hørt
Etterier eller bøtta?
Ja, det er lett å minste matlysten i denne tiden så prøver å tvinge meg selv..
Her har jeg masse etterrier det er vondt
Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni
Er så kjipt de kommer hjem etter fødsel. Må en jo begynne å rydde og vaske.Her har vi støvsuget, tørket støv og vasket badet- så da kan bare helsesøstra komme
Det regner i dag også, flere dager siden vi har vært på trilletur
Er så kjipt de kommer hjem etter fødsel. Må en jo begynne å rydde og vaske.
Iphone5 mine varer aldri lenger enn ett år, max!
FLINKE DERE ER! Lurt og spise har jeg hørt
Etterier eller bøtta?
Hmm.. innlegget mitt forsvant.
Hadde det bare vært det
River og røsker og brenner i ks såret
Går helt greit,og så plutselig er det dritvondt
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Hmm.. innlegget mitt forsvant.
Hadde det bare vært det
River og røsker og brenner i ks såret
Går helt greit,og så plutselig er det dritvondt