Skjønner ikke hvorfor ungen min ikke sover :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går straks og legger meg. Lei den drittsure gubben. Nå ødelegger han muligheten for og kunne være i nord noen uker i sommer, fordi han vil drikke i bluesen. Fy faen sier jeg bare. Det er snakk om familien min som jeg ikke har sett på to år også skjønner han ikke at en uke ikke er nok... Men men..
sitter her med de vondteste puppene... nå skjønner eg kor heldig eg var med første, ikke sår i det hele tatt sist! noen som smøre med et vidundermiddel som dr kan anbefale?
Kan ikke du være lengre da? Mannfolk
sitter her med de vondteste puppene... nå skjønner eg kor heldig eg var med første, ikke sår i det hele tatt sist! noen som smøre med et vidundermiddel som dr kan anbefale?
Jo jeg vurderer. Men ser for meg at det blir mere stress enn ferie med treårig og baby. Og flytur og buss hjem aleine med to barn, to bilseter, to vogner og kofferter? HOLY!
Skal prøve og prate med han, så håper jeg han skjønner...
har purelan, skal prøve å luft tørke mer etter å ha smurt de!
Hannah også, 4120g nå. Hun var 4060g da hun ble født. Veldig happy for det siden hun er storgulper, man lurer jo på om hun får mat i seg med alt som kommer opp...Da har vi hatt besøk av helsesøster. Og Mats har nådd fødselsvekta si igjen
Hannah også, 4120g nå. Hun var 4060g da hun ble født. Veldig happy for det siden hun er storgulper, man lurer jo på om hun får mat i seg med alt som kommer opp...