Hvis du titter innom her så..........

Lille ligger å sover på meg, nekter å sove i den senga:p jeg som hadde tenkt å trille meg en tur:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Har en liten gutt som har nektet å sove for seg selv mer enn 15 min av gangen i hele dag, fram til pappaen kom hjem! Nå har han sovet i 2 timer!

Gleder meg til barnehagedag på storesøster i mårra! Ikke bare bare å ha de begge alene når jeg sov særdeles lite i natt og lillegutt kun vil henge i puppen..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Går straks og legger meg. Lei den drittsure gubben. Nå ødelegger han muligheten for og kunne være i nord noen uker i sommer, fordi han vil drikke i bluesen. Fy faen sier jeg bare. Det er snakk om familien min som jeg ikke har sett på to år også skjønner han ikke at en uke ikke er nok... Men men..

Går straks og legger meg. Lei den drittsure gubben. Nå ødelegger han muligheten for og kunne være i nord noen uker i sommer, fordi han vil drikke i bluesen. Fy faen sier jeg bare. Det er snakk om familien min som jeg ikke har sett på to år også skjønner han ikke at en uke ikke er nok... Men men..

Kan ikke du være lengre da? Mannfolk :mad:

Her blei det vaffelkos i kveld. Mats har vært mye våken i ettermiddag og vil ha pupp hver andre time istedenfor hver tredje. Nå halvsover han på fanget.

sitter her med de vondteste puppene... nå skjønner eg kor heldig eg var med første, ikke sår i det hele tatt sist! noen som smøre med et vidundermiddel som dr kan anbefale?

Kan ikke du være lengre da? Mannfolk :mad:

Jo jeg vurderer. Men ser for meg at det blir mere stress enn ferie med treårig og baby. Og flytur og buss hjem aleine med to barn, to bilseter, to vogner og kofferter? :p HOLY!

Skal prøve og prate med han, så håper jeg han skjønner...

sitter her med de vondteste puppene... nå skjønner eg kor heldig eg var med første, ikke sår i det hele tatt sist! noen som smøre med et vidundermiddel som dr kan anbefale?

Purelan og luftørk! :) Puppene mine blødde sist, da funka bare Purelan.

Da har vi hatt besøk av helsesøster. Og Mats har nådd fødselsvekta si igjen :)
Hannah også, 4120g nå. Hun var 4060g da hun ble født. Veldig happy for det siden hun er storgulper, man lurer jo på om hun får mat i seg med alt som kommer opp... :)

Da er han endelig sovnet :) har vært mer våken enn enn vanlig idag, våken tilsammen 7 timer. Veldig kjekt, men søvn er også en fin ting for mammaer :) tipper det blir sovedag på han i morgen. Syns det er ingen rytme bare dager- sovedager og våkendager. God natt :) zzz

Mats har også vært masse våken i dag, sovnet i elleve tiden, så nå venter jeg på at eg skal puppe han, så eg kan gå å legge meg. Får begynne å vekke på han så vidt, kommet helt ut av rytmen i dag, da han har vært så mye våken :)

Men var litt godt med tid for seg selv nå også- besøket har gått og lagt seg! Skal nye en liten halvtime alene <3

Nå skal vi straks gå å legge oss:) er så vanskelig å legge seg når man er så våken på kveldene:o

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

I morgen skal ek huske å se på klokka. Glemte d i kveld! Så ej måtte vekke lillebror får å skifte bleie å ha på nattdress, så da ville han så klart ha mer pupp før han skulle såve. No e han så trøtt at han ik klare å suge meir, men så ligger han i armane mine å berre glipper med augene! Søtingen min!

Back
Topp