Hvis du titter innom her så..........

Knallfin ammetråd. Var visst så trøtt o natt at jeg ikke var innom her:) hehe... snart hente storebror i bhg..
Bor hjemme hos bortreiste svigerforeldre ( ifb flytting og oppussing) og det var lettere sagt enn gjort å rydde ut av oppvaskmaskina, vet jo ikke hvor halvparten står. . Jaja... får bli som du blir! !

-=[herq]=-

Skulle aldri skryti sv 4'ern! Mista plutselig alle kontaktene min :mad:
Ler litt stille her. ;) så utrolig kjipt. Men er jo typisk når man har skrytt av noe. Funnet de igjen, eller er det ny mobil på gang??

Ler litt stille her. ;) så utrolig kjipt. Men er jo typisk når man har skrytt av noe. Funnet de igjen, eller er det ny mobil på gang??

Ja, snakker du om sola så skinner'n! Bare i dette tilfelle var'e negativt :p

Neida, får vente litt til med ny :)

Snart kommer sambo og ungene <3 pg svigermor skal ta turen for å se det nye tilskuddet:)

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Etter økedøgnet i går så har jeg sovebaby idag, heeerlig :-) og mamma kom ned på hytta og henta henne når jeg sto opp sånn at jeg kunne dusje og bruke så lang tid jeg bare ville på badet! :-) Nå har vi vært på bytur, jeg har kjøpt meg sko og mamma har kjøpt masse babystæsj :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Etter økedøgnet i går så har jeg sovebaby idag, heeerlig :-) og mamma kom ned på hytta og henta henne når jeg sto opp sånn at jeg kunne dusje og bruke så lang tid jeg bare ville på badet! :-) Nå har vi vært på bytur, jeg har kjøpt meg sko og mamma har kjøpt masse babystæsj :-)

Så søt mamma du har da :) deilig!!

Veter på sambo og ungene, :) gleder meg til å se de:) så er det forhåpentligvis hjem i morgen:)

Jente 2008
Gutt 2010

Veter på sambo og ungene, :) gleder meg til å se de:) så er det forhåpentligvis hjem i morgen:)

Jente 2008
Gutt 2010
Så koselig:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Godt med sånne dager av og til :)

Håper det går bra hjemme :)

Går foreløpig bra. Litt stress få storebror kom hjem,men har senket skuldrene litt nå.
Og så begynner jeg å bli litt gal av denne amminga :confused:
Er jo vant til storebror som tømte begge puppene. Lillesøster tar én og er fornøyd. Hender hun vil ha litt mer etter rap og få har jeg lagt henne til den andre puppen for å lette litt der også. De sa også på sykehuset at det var lurt så jeg ikke fikk spreng. Men at hvis hun fortsatte sånn så burde jeg vurdere å amme på en av gangen.
Så få gjorde jeg det fra i går,men herregud...
Blir jo ikke bedre av det. Den puppen som ikke blir tømt blir jo skikkelig sprengt til det er dens tur. Naturlig nok,men det blir jo den som er ammet på også. Jeg blir gal..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Går foreløpig bra. Litt stress få storebror kom hjem,men har senket skuldrene litt nå.
Og så begynner jeg å bli litt gal av denne amminga :confused:
Er jo vant til storebror som tømte begge puppene. Lillesøster tar én og er fornøyd. Hender hun vil ha litt mer etter rap og få har jeg lagt henne til den andre puppen for å lette litt der også. De sa også på sykehuset at det var lurt så jeg ikke fikk spreng. Men at hvis hun fortsatte sånn så burde jeg vurdere å amme på en av gangen.
Så få gjorde jeg det fra i går,men herregud...
Blir jo ikke bedre av det. Den puppen som ikke blir tømt blir jo skikkelig sprengt til det er dens tur. Naturlig nok,men det blir jo den som er ammet på også. Jeg blir gal..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Er litt styr med ammingen. Jeg har ammet med ett bryst av gangen fra starten av, og Mats blir mett og god på en pupp. Sover tre timer minst. Men hadde noen dager med spreng, men virker som om det har stabilisert seg. Måtte hånd melke før hver amming i en periode, slik at han fikk tak. Gikk også i dusjen og masserte ut den værste sprengen. Helsesøstra anbefalte meg å gå med oppsamler dersom jeg "lakk" mye!

Tror det går seg til for deg også :) håper det skravlebøtta :)

Da har gjengen gått igjen. Godt å se dem. Storesøster koste masse med baby, mens storebror koste masse med mammaen<3

Jente 2008
Gutt 2010

Er litt styr med ammingen. Jeg har ammet med ett bryst av gangen fra starten av, og Mats blir mett og god på en pupp. Sover tre timer minst. Men hadde noen dager med spreng, men virker som om det har stabilisert seg. Måtte hånd melke før hver amming i en periode, slik at han fikk tak. Gikk også i dusjen og masserte ut den værste sprengen. Helsesøstra anbefalte meg å gå med oppsamler dersom jeg "lakk" mye!

Tror det går seg til for deg også :) håper det skravlebøtta :)

Uff,håper det.. jeg håndmelker også litt så hun får tak,men hun er veldig flink til å få tak uansett faktisk. Innimellom må jeg bare håndmelke litt imellom amming også. Eller blir det seriøst spreng. Skal ta meg en dusj i kveld og få ut litt.
Syns liksom alt gikk seg til litt fortere med første..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Uff,håper det.. jeg håndmelker også litt så hun får tak,men hun er veldig flink til å få tak uansett faktisk. Innimellom må jeg bare håndmelke litt imellom amming også. Eller blir det seriøst spreng. Skal ta meg en dusj i kveld og få ut litt.
Syns liksom alt gikk seg til litt fortere med første..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Ja, du merker sikkert forskjell som har en fra før. Jeg har jo ikke noe å sammenligne med! Hehe :) Melkespreng er ikke noe godt :p

Back
Topp