Hvis du titter innom her så..........

Ekstremt trøtt, men får ikke sove!:(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sitter i senga og pupper, må vel snart opp og ordne storesøster klar til barnehagen. I dag skal lillebror være med å levere henne for første gang.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Hatt ei litt urolig jente i natt, ikke no gråting, men våken og vil spise hele tiden, men sovner fra puppen:p

Nå er hun og ar blodprøve, håper på å reise hjem i dag:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Nå er det puppings på gang før jeg skal vekke storesøster og gjøre hun klar for bhg:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Puppings, ekstremt trøtt. Snuppa gikk akkurat ut døra, jeg måtte stå opp med ho å idag. Gubben er sur på hele verden om dagen

Sitter i senga og pupper, må vel snart opp og ordne storesøster klar til barnehagen. I dag skal lillebror være med å levere henne for første gang.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Så stas da :) storesøster stolt eller?

Kooooose baby.... Som enda ikke har fått navn. Håper vi finner ut av det i kveld:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Ammer :) forsov oss her i dag , sambo fikk det veldig travelt med å levere storebror i Bhg . Dem skal på tur i dag ;) kjenner jeg gruer meg til i morra , da begynner han på jobb igjen og jeg må ta morgenstellet sjøl , sambo reiser til jobb ca 06, så er for tidlig mtp bhg :)

Puppings, ekstremt trøtt. Snuppa gikk akkurat ut døra, jeg måtte stå opp med ho å idag. Gubben er sur på hele verden om dagen
Ble så langt å bla tilbake til det innlegget jeg egentlig skulle quote.. :P

Kan du ikke ta tre uker i nord da, så får han reise opp med dere, dra hjem på fest og så opp for å hente dere igjen? Eventuelt kan han droppe å være så barnslig og la fest være fest, han har da for søren en familie å tenke på?
Det skjer ikke noe spennende oppi nord når dere er der? Vet ikke hvor du kommer fra, men festivaler fins jo mange steder :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ble så langt å bla tilbake til det innlegget jeg egentlig skulle quote.. :P

Kan du ikke ta tre uker i nord da, så får han reise opp med dere, dra hjem på fest og så opp for å hente dere igjen? Eventuelt kan han droppe å være så barnslig og la fest være fest, han har da for søren en familie å tenke på?
Det skjer ikke noe spennende oppi nord når dere er der? Vet ikke hvor du kommer fra, men festivaler fins jo mange steder :-)

Blir himla dyrt og fly opp og ned en ekstra gang :/ Men jeg prata litt med han i går, og trur han forstår at han oppfører seg litt barnslig. Tross alt familien min det er snakk om.. Tar virkelig knekken på han at han skal slutte å røyke:p Så sur atte.

Håper sambo får hente oss snart, er så ljedelig å vente:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Blir himla dyrt og fly opp og ned en ekstra gang :/ Men jeg prata litt med han i går, og trur han forstår at han oppfører seg litt barnslig. Tross alt familien min det er snakk om.. Tar virkelig knekken på han at han skal slutte å røyke:p Så sur atte.
Så bra at han begynner å se lenger enn nesa si da :-)

Back
Topp