en nydelig nr to!
Forelsket i forumet
innom etter en puppings! fikk letta på trykket på h siden, så gleder v siden seg til neste puppings!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stas da storesøster stolt eller?Sitter i senga og pupper, må vel snart opp og ordne storesøster klar til barnehagen. I dag skal lillebror være med å levere henne for første gang.
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Ble så langt å bla tilbake til det innlegget jeg egentlig skulle quote..Puppings, ekstremt trøtt. Snuppa gikk akkurat ut døra, jeg måtte stå opp med ho å idag. Gubben er sur på hele verden om dagen
har purelan, skal prøve å luft tørke mer etter å ha smurt de!
Ble så langt å bla tilbake til det innlegget jeg egentlig skulle quote..
Kan du ikke ta tre uker i nord da, så får han reise opp med dere, dra hjem på fest og så opp for å hente dere igjen? Eventuelt kan han droppe å være så barnslig og la fest være fest, han har da for søren en familie å tenke på?
Det skjer ikke noe spennende oppi nord når dere er der? Vet ikke hvor du kommer fra, men festivaler fins jo mange steder
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra at han begynner å se lenger enn nesa si daBlir himla dyrt og fly opp og ned en ekstra gang :/ Men jeg prata litt med han i går, og trur han forstår at han oppfører seg litt barnslig. Tross alt familien min det er snakk om.. Tar virkelig knekken på han at han skal slutte å røyke Så sur atte.
Huff, har du kommet deg hjem eller venter du enda? Noe så kjedelig!Håper sambo får hente oss snart, er så ljedelig å vente
Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Jeg venter enda:/Huff, har du kommet deg hjem eller venter du enda? Noe så kjedelig!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så stas da storesøster stolt eller?