Hvis du titter innom her så..........

Ligger i vår seng med begge snuppene:) storesøster skal sove, så da har vi litt kvalitetstid i senga:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Håper sambo har handlet noe mat til meg:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Mistenker en begynnende kveldskolikk.. woohoo.. skal teste minifom om jeg kommer meg på apotek i mårra, sukkervann fungerer sånn halvveis innimellom..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sitter å laster opp bilder fra en stund tilbake :) Gleder meg til jeg kommer frem til de første bildene av veslegutt. Moro å fremkalle :)

Puppe litt så sove!:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Hvordan oppretter man nytt sånn emne sak eller hva jeg skal kalle det.. forum tråd eller noe..? :p

☆prøver i ett år
☆ 1 SA

God kveld! Har vært på balderklinikken i oslo for å knekke opp junior i dag:) håper det hjelper! Syns jeg har fått en roligere gutt allerede.. spent på natta! Sov godt søte junijenter:)

-=[herq]=-

God kveld! Har vært på balderklinikken i oslo for å knekke opp junior i dag:) håper det hjelper! Syns jeg har fått en roligere gutt allerede.. spent på natta! Sov godt søte junijenter:)

-=[herq]=-

Håper det hjelper for deg og veslegutten din :)

Oppe for mat. Vesla sovet fra kl 20.30 til nå!!! Flink og sove på natta, nekter og sove på dagen. Synd jeg ikke fikk sove kl halv ni igår kveld :p

Kjente nettopp en umiskjennelig eim fra hu som ligger å spiser. Hadde litt håpet å slippe det. Må alltid ta både en og to bleiebytter. Men men ;-) er veldig glad nå. Hu fikk mat halv ni og våknet ikke før nå kl 02! :-) kan godt fortsette sånn. Eneste som kan toppe det er om hu nå sover videre til halv sju når klokka til samboeren ringer :-)

Nå har baby fått ny bleie, spist og må sover hun søtt igjen:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Amming... :) Sliter litt med at han ikke vil rape. Trøtt.

Back
Topp